Nitten.. Hva med Macoholic, eller Macsters så kan man kalde sine læsere / følgere for Macsters |
Macsters lyder rimelig fresh :) Og er faktisk også ledigt.
Så nu er valget lidt mellem appleblogger og Macsters
Nitten.. Hva med Macoholic, eller Macsters så kan man kalde sine læsere / følgere for Macsters |
Macsters lyder rimelig fresh :) Og er faktisk også ledigt.
Så nu er valget lidt mellem appleblogger og Macsters |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Nu er det ikke for at du SKAL vælge mit forslag, men jeg har ikke lige forstået iden i Macsters.. hvad er iden der? |
Macsters forstås som en subkultur, ligesom Hipsters http://en.wikipedia.org/wiki/Hipster_(contemporary_subculture)
|
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Macomania lyder også godt, men ved ikke helt om det ikke er for svært for nogen brugere? |
Ja okay helt sikkert.. kan godt se iden.. :) |
Men så ved jeg ikke hvis jeg skulle vælge macsters, om det skulle være macster eller macsters |
Macster ville være kanon, og så kalde følgerne Macsters, så kan man lige som bruge det til at hype bloggen, og inddrage læserne så det bliver lidt mere spændende... Der er så mange der for tiden forelsker sig i Apple produkter, men der er ikke noget navn for den gruppe, så du kan jo passende starte udtrykket Macsters og være en sand trendsetter |
Jeg vil også sige at det måske skal skrives: MacSters.. så man kan se det er noget med Mac/Apple at gøre.. Ved godt man ikke kan gøre det i hjemmeside adressen, men ellers på siden. Så det giver en bedre ide om hvad det enlig er.. |