Jeg må se kampen igen, for at se 2. episode. Den ene episode er jeg dog overbevist om er et uheld, og som maksimum vil kunne udløse et frispark. Jeg synes du skal se ">episoden igen. Målmanden kunne sagtens havde undgået at løfte benet...han ville måske ramme N'Doye - men ikke med et knæ direkte i hovedet?! Hvad skal hans knæ deroppe?! Jeg holder på der er direkte rødt kort. Og jeg er ikke ekspert, men blot fodbold interesseret. Dog kan jeg forstå at flere eksperter og fodbolddommere har samme holdning...
|
Leth:Det er en uhyggelig episode at se FCK spilleren ligge bevistløs MEN det er ikke en bevist handling. Derfor får han heller ikke rødt kort. Hvis Dame Endoye ikke selv lige inden han bliver ramt skubber hårdt til den spanske modspiller havde Valdes ikke ramt ham...
Jeg skal ikke retfærdigøre nogen af handlingerne er bare så pisse træt af at folk ikke kan vurdere sport objektivt.
Synes du skal sætte dig ind i reglerne omkring farligt spil... Hvor højt er det nu, at man må have benet? Nåååå ja knæhøjde!
Jeg holder på ingen måde med FCK, men det der er fandme en svinestreg af rang!