Nånå, så skulle han da ned at ligge i nogle minutter. |
Helt klart en svinestreg, som slet ikke hører nogle steder hjemme!
Nånå, så skulle han da ned at ligge i nogle minutter. |
.
Helt klart en svinestreg, som slet ikke hører nogle steder hjemme! |
Det burde have været direkte rødt kort! Men klart. Dommerne bliver betalt. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Årets svinestreg! Jeg er på ingen måde FCK tilhænger, men det der høre bare ik hjemme på en fodboldbane! Hvis det ik giver rødt, så er der intet, som giver rødt... |
Jeg har en billig FCK-Barcelona billet til salg - næsten ny kun brugt få timer |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Nu behøver du ik gnide mere salt i det sår!!!!!!! |
Han fik gult kort for episoden. Du ser det bare ikke fordi der står en spiller foran kammeraet... Har fulgt en del med i den debat der har været i dag på diverse medier. Ens alle steder er at der IKKE fokuseres på at en FCK spiller - Bolanos - 2 gange i kampen bevist hamrer en albue op i hovedet på en modspiller. Det er en uhyggelig episode at se FCK spilleren ligge bevistløs MEN det er ikke en bevist handling. Derfor får han heller ikke rødt kort. Hvis Dame Endoye ikke selv lige inden han bliver ramt skubber hårdt til den spanske modspiller havde Valdes ikke ramt ham... Jeg skal ikke retfærdigøre nogen af handlingerne er bare så pisse træt af at folk ikke kan vurdere sport objektivt.
|
Episoden med en FCK spiller smider en albue i hovedet på en Barcelona spiller, synes jeg bestemt ikke ser bevist ud. Du skriver godt nok 2 gange, men jeg så kun den ene episode. Valdes fik gult kort. Men hvorfor fik FCK så ikke frispark? Elendig dommer præstation, som næppe kommer til at dømme en Champions League kamp forløbelig. Han skulle have haft direkte rødt for farligt spil.
|
iPhone 6
klart rødt kort til barcelona spiller , ingen tvivle om det |
2 gange svinger Bolanos meget bevist albuen op i ansigtet på en modspiller. I flere sekvenser hamrer han ligeledes armen bagud - men rammer ikke. Han skulle være smidt ud allerede efter 4 minutter. Mener ikke Valdes skal have rødt kort - det er ikke bevidst han rammer ham. Om han får gult kort har INTET at gøre med om FCK får frispark. Han får gult kort for farligt spil fordi Dame Endoye begår frispark inden Valdes rammer ham. Hvis han ikke havde skubbet hårdt til barcelona spillerende - og begået frispark - havde han ikke ændret retning og Valdes havde ikke ramt ham i hovedet. Derfor er det ikke bevidst og derfor får han ikke rødt kort. Men grimt var det ! Aldrig rart at se nogen ligge bevidstløs - hverken da det var Puyol efter en albue eller Endoye efter et knæ i hovedet. Hvis han skal have rødt kort for handlingen som sker ubevidst - skal der vel også dømmes 2 straffespark mod FCK ? Oscar Wendt har armen ude fra kroppen og bolden rammer armen og ændrer retning... Messi bliver løbet ned og rammer ind i målmanden som får frispark.... Begge de situationer er ikke med vilje - men de bliver heller ikke dømt. Skal Valdes have rødt kort for et hændeligt uheld - skal de andre situationer jo også dømmes. Husk - han blev straffet med gult kort, det blev bare ikke vist på skærmen / tv men er indberettet til UEFA. |