Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

vi står og har brug for hjælp til at få vores restaurant op og køre ordenligt.

det kræver ikke meget andet end økonomisk opbakning, og der kommer et seriøst afkast på længere sigt.

kontakt os og vi fortæller gerne om hvad vi har brug for. og hva du kan få ud af dette.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47

Hejsa Kundo

Har du evt. mulighed for at uddybe omkring det finansielle, placering og hvorledes denne er drevet idag?

Mvh

Henning

Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 11:25

hej henning

restauranten ligger på havnen i ...., og trænger til en omfattende restaurering, idag drevet som i/s, og kan prale af at være danmarks mindste gourmet restaurant.

jeg ved ikke så meget omkring det at skulle tage en investor ind, men der er mange muligheder for at virkelig kunne tjene godt her men det mange bolde at holde styr på selv og vi mangler noget hjælp til at evt også kunne ansætte det rigtige personale, så tingene går hånd i hånd.

Mvh

Jimmy

Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:45

Hej. Hvor meget drejer det sig om, og hvad kan i tilbyde?

mvh brian

Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 22:31

vi er jo nok lidt grønne på dette område her. men det kan blive en sund forretning, med lidt financiel opbakning, og en smule restaurering.

mht hvad vi kan tilbyde, så erf det lidt svært at sige da vi ikke kender til det at tage investore ind.

jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:46

Jeg søger også en investor til etablering af restaurant i Aalborg, jeg har en god forretningplan.  driftbudget, likviditetsbudget og etableringsbudget er udarbejdet i samarbejde med revisor.

Jeg har 15 års erfaring i branchen, har gode kontakter til leverendøre mv.

Hvis nogen kunne være interesseret, er i meget velkommen til at kontakte mig

Mvh. Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)