Jeg er ved at udarbejde en super ide´ til virksomheder som har et rest som de ikke kan komme af med. ¨
Jeg vil hører nogle af jer og I kender til hvad virksomheder gør ved deres restlager eller noget af deres overskuds ting eller sidste års model som de ikke kan komme af med.
Tror måske bare de fleste sælger det til under pris eller sådan noget?
Skriv hvis i ved noget. Så vil jeg også skrive noget mere om min ide når jeg når lidt længer med idden...
På Saxis kan du nu på 5 minutter oprette en salgsannonce, med salg af restlager, varepartier eller inventar. Du vil blive kontaktet af vores købere helt automatisk. Opret en salgsannonce her og find købere til dine aktiver for kun 99 kr. pr. måned (tilbuddet gælder i en begrænset periode.)
Mange varer ryger ud til de forskellige opkøbere, som netop har specialiceret sig i at aftage større og mindre mængder varer. Det er stort set alle slags varer der ryger ud til disse virksomheder.
Det betyder jo så at butikken kommer af med varene, normalt i én portion, og opkøberen samtidig har mulighed for at lave en fortjeneste på varene. Denne metode kræver dog at butikkerne er villige til at sælge varene forholdsvist billgt - Nogen brancher er mere velegnet til dette end andre, grundet de forskellige indkøbspriser.
Som Annette nævner kan butikkerne også selv vælge at komme af med varene. Dette sker, som nævnt, tit på forskellige outlets, eller blot ved at butikkerne kører nogle tilbud.
Jeg er selv interesseret i at opkøbe alle slags varer - Så hvis du kommer videre med projektet, vil jeg gerne høre fra dig!