Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bestil-et-opkald....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Holder dette koncept:

diverse hjemmesider for realkredit, forsikringer mm. kan man via et klik bestille et telefonopkald. Er der en idé i at lave en hjemmeside, hvor man får affiliate-honorar pr. opkald man har skaffet?

Det er egentlig "bare" en liste med firmaer, hvor man kan klikke for at bestille et opkald.

Fyr løs! Dårlig eller god idé?

Michael

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 22:15

Det kan godt holde vand.

Overvej evt. at bruge Eregner.dk til at lave en dynamisk prisberegner eller lignende og skaf dine leads derfra.

Se evt.: http://www.amino.dk/forums/t/100067.aspx?PageIndex=3

Her er, hvad du skal gøre:

• Find på spørgsmål og svar til en prisberegner (Hvilke spørgsmål er vigtige for at kunne finde en nogenlunde pris på et produkt eller en service)
  • Definer den i et regneark med spørgsmål og svar
  • Gå til Eregner.dk, sign up til en pakke og upload dit regneark. (Kontakt mig for hjælp på tlf: 76 654321)
    • Nu har du en dynamisk beregner, med følgende features (plus mange flere):
      • Forlang kontaktdata af brugeren før resultatet vises
      • Alle data sendes pr. mail til dig
      • Priser beregnes ud fra uploaded regneark
      • Beregneren laves på 1 sek. Priser kan opdateres på 5 sek.
  • Køb et domæne
  • Lav en minimalistisk hjemmeside, hvor der kun er din nye online prisberegner på.
  • Kontakt 10 virksomheder i branchen og spørg, hvad de vil give for et telefon-nummer kombineret med den information kunden har givet i dit spørgeskema
  • Lav lidt online reklame målrettet kunder i din branche,
  • Så snart en bruger benytter jeres beregner skal de lægge deres telefon-nummer for at få deres pris at se.
  • Hver gang en bruger benytter formularen sendes en mail til dig. Du griber knoglen og ringer til kunden og spørger om du må få en af dine partner-virksomheder til at ringe til kunden for at snakke detaljer.
    • Siger brugeren ja kan du sælge informationen og telefon-nummeret til virksomheden
Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:12

Hej Morten

Tak for det lange svar. Jeg arbejder med at finde den rette affiliate-idé og vender tilbage, hvis det bliver denne.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:15

Forresten er en anden affiliate-idé en blog om privatøkonomi. Vil e-regneren kunne bruges i den forbindelse?

Michael

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 15:21

Ja.

Lav for eksempel beregninger på alle aspekter af privatøkonomi fra forsikrings til realkredit.

Det er som skabt til formålet.

Vi vil meget gerne hjælpe dig videre. Find vores kontaktoplysninger på: eregner.dk eller ring: 61 71 1103

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:24

Hej Morten

Jeg er igang med artikelskrivningen til bloggen, så der hurtigt kommer indhold på, når den lanceres. Jeg er desuden igang med et lille kursus i Wordpress. Når jeg nærmer mig lanceringen, tager jeg kontakt til dig.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)