Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense nye grænseoverflade..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad synes i om Google Adsense nye grænseoverflade? Man kan nu få langt mere avanceret statistik over indtjening og forventet indtjening.

De opgiver derudover også hvor meget du rent faktisk får ved at vise Google Adsense Annoncer (68% får jeg/vi).

Jeg synes det er helt kanont - det kræver lidt tilvænning, men alt i alt så ser det godt ud synes jeg.

Hva' med jer - går i tilbage til det gamle ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:38

Tja, jeg savner en måde hurtigt (1klik ) at få indtjeningsoversigt udspecificeret pr. kanal :-).

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 14:49

Jeg synes at brugergrænsefladen er flot, men jeg savner også muligheden for lige at udvide mine kanaler og få det samlede overblik.

Hvad dækker denne dækningsprocent over? min er 94,5%

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:30

IOOS Internet ApS:

Tja, jeg savner en måde hurtigt (1klik ) at få indtjeningsoversigt udspecificeret pr. kanal :-).

Det er lige netop også det jeg mangler, synes faktisk det er direkte irreterende naår man var vant til at kanalerne var lige ved hånden før!

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Du kan jo altid klikke dig tilbage til det gamle visningsinterface...

Jeg synes, det er ret vildt, hvor eget, G har rullet ud over de seneste par uger -- Google Preview er jeg mest spændt på at se, hvordan påvirker den gennemsnitlige søge- og klikadfærd...

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 15:26

Simon Thomassen:

Hvad dækker denne dækningsprocent over? min er 94,5%

Som jeg har forstået det, er det hvor mange gange annoncerne bliver vist, i forhold til hvor mange sidevisninger du har - har du f.eks. en side med 1 annonce, der får 100 sidevisninger (og en dækning på 94%) betyder det, at din annonce vises 94 gange.

Har du derimod en side med 2 annoncer, der får 100 sidevisninger, (og en dækning på 94%) kan det betyde, at de vises begge 94 gange, eller at den ene vises 100 gange og den anden 92 gange etc.

/JG

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)