Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg vil tilføje mit site til google hurtigt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej aminoer,

Jeg skriver dette indlæg for at google hurtigere opfanger min nye blog www.artickel.com hurtigere.

Bloggen kommer til at have en masse blog indlæg om forskellige emner, lige fra iphones til alternativ energi.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:20

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg fristes til at kalde tråden for spam selvom det er cafe/hygge.

Men jeg laver ikke reglerne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32

Ps. I øvrigt forstår jeg slet ikke at du vil have google til at opfange en på nuværende tidspunkt værdiløs blog/side.. Det eneste der står er bla bla bla bla

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:03

Enig, lidt pointløst af få siden indekseret med det indlæg, så hellere vente til der kom lidt på hjemmesiden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:11

jeg har 6000 domæner så jeg må jeg oprette en tråd til alle dem ? Dette tror jeg ikke jeg må , der var nok nogle der blev sure på mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:57

Mikael christiansen:

jeg har 6000 domæner så jeg må jeg oprette en tråd til alle dem ? Dette tror jeg ikke jeg må , der var nok nogle der blev sure på mig

Hvad med at bruge tid på dine forretninger, i stedet for at lege politimand Smile

Hvis indlægget ikke er okay, så må admin slette det hvilket de ikke har gjort!.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:58

@Lasse 

Takker Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark Jensen:

Mikael christiansen:

Hvad med at bruge tid på dine forretninger, i stedet for at lege politimand Smile

Hvis indlægget ikke er okay, så må admin slette det hvilket de ikke har gjort!.

hvad synes det er ok opret sådan et indlæg , hvad vis alle hver gang har , domæne de gerne lige vil have ud på google oprette et indlæg , vis der var bare 10 % af bruger gjorde der havde lidt domæner ville amino.dk oversvømmes af sådan indlæg

Skrev også 6000 domæner så du kan hvor vildt galt det gå vis nogle bare begyndte , derved ved godt dit indlæg er en joke ved jeg ikke om det er  , med kunne ikke tage det seriøst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:11

@Mikael,

Det er som sagt ikke op til dig at bestemme, men op til admin. Så hvis de ikke bryder sig om det må de jo slette det!.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)