Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan MLM sidestilles med en forretning?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:08
Hej fru Fisk

Jeg har haft NØJAGTIG samme problem som dig.

Du kender jo den med at lave en liste på 1000 mennesker, Ringe i alle fra Pontius til Pilatus. Sælge, sælge og sælge.

Dette er et levn fra direkt maketing (postordre) tiden. Det eneste du opnår er et dødt netværk (dead dovnline) og frafald.

NFL (no frends left) forretning. Glem det.

Hvis du seriøst ønsker et stærkt og sundt og langtidsholdbart netværk, da skal du vælge med omhu hvilken mennesker du ønsker med dig. Du skal i første omgang nøjes med to mennesker (ikke prismærke dem som kunder) som du tror er i stand til at finde to hver. Din opgave er så at hjælpe dem med at finde sine to, de skal lære det som du har lært. Du skal herefter se dig selv mere som rågiver og hjælper for din gruppe (team) end sælger, selv om den måske er lille.

Hvis din upline ikke kan forstå denne metode og hevder at besidde den hellige gral (det eneste rigtige) da er det kun en ting at gøre. Forlade dem. Jeg egner mig ikke til varesalg, jeg er nok ikke en sælger af natur. Det er nok derfor at mine forretniger drejer sig om finacielle produkter. RFP og FXClub (se, det kan jeg godt fortælle om)

NM handler om relatoiner, personlige venskaber og felleskab om felles interesser (forretnigen)

Lykke til

Harald

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:24
Hej Harald.

Lyder altså dejligt at man ikke er den eneste. har tit haft den følelse, da alle siger at det jo er så nemt!

Dimitris og dit bud og råd er lige de ord jeg har behov for at høre... så tak for det.

Jeg vil omkode min hjerne og tænke nye strategier. Er allerede i gang!

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:21

Hej fru Fisk

Her er en pudsig kuriositet. I sidste uge blev vi (vores team) enige om at deltage i en letfordøjelig rejseklub med en sær vinkel til den traditionelle matrix.

På grund af systemets simplicitet, da syns vi at dette er en udmærket undervisning og øvelse i netværksbygning.  Belønningen er også interessant.

Dette går netop ud på at finde to som kan finde to. Her er så det sære. Du signer dig ind og jeg betaler for dig (gratis for dig). Du finder to (med vores hjælp) og betaler for dem og vi hjælper så dem med at finde sine to.

Vi har lavet noget infomateriale på dansk og udvekslet mailer så vi har en del materiale allerede.

Her er linken http://www.6k4you.com/anastra og bare kast mig en mail hvis det er noget du lurer på.

Mvh. Harald

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)