Tak. |
Hej fru Fisk
Jeg har haft NØJAGTIG samme problem som dig.
Du kender jo den med at lave en liste på 1000 mennesker, Ringe i alle fra Pontius til Pilatus. Sælge, sælge og sælge.
Dette er et levn fra direkt maketing (postordre) tiden. Det eneste du opnår er et dødt netværk (dead dovnline) og frafald.
NFL (no frends left) forretning. Glem det.
Hvis du seriøst ønsker et stærkt og sundt og langtidsholdbart netværk, da skal du vælge med omhu hvilken mennesker du ønsker med dig. Du skal i første omgang nøjes med to mennesker (ikke prismærke dem som kunder) som du tror er i stand til at finde to hver. Din opgave er så at hjælpe dem med at finde sine to, de skal lære det som du har lært. Du skal herefter se dig selv mere som rågiver og hjælper for din gruppe (team) end sælger, selv om den måske er lille.
Hvis din upline ikke kan forstå denne metode og hevder at besidde den hellige gral (det eneste rigtige) da er det kun en ting at gøre. Forlade dem. Jeg egner mig ikke til varesalg, jeg er nok ikke en sælger af natur. Det er nok derfor at mine forretniger drejer sig om finacielle produkter. RFP og FXClub (se, det kan jeg godt fortælle om)
NM handler om relatoiner, personlige venskaber og felleskab om felles interesser (forretnigen)
Lykke til
Harald