Hej alle amino'er :-)
Tak for et fantastisk forum og tak alt den hjælp jeg har fået igennem tiden herinde.. :-)
Mit indlæg handler om hvorfor alle spare penge og medarbejdere væk?
jeg tænker over her den anden dag, at hvis en enkelt butikskæde dropper sit årlige overskud på 1 milliard kroner og så måske "kun" kommer ud af 2010 med et overskud på 800 millioner?, hva så?
jeg synes det er her rigtig mange butikker/kæde kan gøre forskel, da de fleste kæder spare medarbejdere væk og derved får dårligere service, hvis en enkelt køde fx. Dansk Supermarked, måske kun have fyret halvdelen af alle de medarbejdere derind nu er blevet fyret, og så have givet kunderne service, hjælpen osv. så tror jeg helt sikkert, at man kunne vinde en lille markedsandel, men det er bare min tanke..?
Grunden til at jeg skrive dette indlæg er at jeg fik en dårlig besked på arbejdet idag.
Jeg mødte kl 7.00 og skulle kun arbejde 5 timer, men kl 11.30, skulle jeg lige pludselig til møde med min uddeler/chef og der fik jeg den kedelige besked, om at han desværre måtte afskede mig, pga af det nye budget i år 2011, og da jeg er uddannet butiksslagter og det var det område han skulle spare mest, blev jeg da desværre fyret idag.
Jeg er rigtig træt af det selvfølgelig, men jeg blev headhuntet til jobbet for 5 måneder siden og sagde "JA TAK" i god tro, da jeg ellers havde et godt fast arbejde, men det her ville give mig en masse nye udfordringer og derfor sagde jeg "JA".
Så derfor sidder jeg med en lidt underlig følelse i munden.. :-/
Men pga. af alt det her ser jeg egentligt lyst på fremtiden.
Jeg ville derfor hører om der evt. var nogle aminoer der kunne bruge noget hjælp i midtjylland/nordjylland(HELST)
Jeg er en mand på 21 år og blev uddannet butiksslagter sidste år. Jeg har arbejdet indenfor detail branchen siden jeg var 16 og har haft en lille lederstilling som slagsleder i en føtex i halvt år ca.
Jeg er en frisk, meget stabil og er vant til at yde den bedste service overfor hver eneste kunde.
jeg er til dagligt bosiddende i aalborg, og har desværre ingen bil lige nu, men hvis et job kommer hvor jeg skal bruge en bil til at komme frem og tilbage, så køber jeg gerne en.
Som arbejdsgiver vil du få en person der snakker med alle, er ikke indelukket og skaber stemning på arbejdspladsen. Du vil få en medarbejder, der gerne vil arbejde op til 50-60 timer på en uge. Du vil få en medarbejder der vil yde 110% hverdag på arbejdet.
Jeg håber det har interesseret nogen, da jeg er rigtig træt af det selvfølgelig og jeg ønsker overhovedet ikke at komme til at gå hjemme på dagpenge.
Jeg søger sådan alt slags arbejde og hvad lønnen angår er der ikke noget specielt.
Hvis du skulle have nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til mig på
Morten@smsz.dk
Eller ringe til mig 41830033.
Ser frem til at høre fra nogen.
Med venlig hilsen
Morten Johansen