Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

>Vil du gerne vinde1200 dkk?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

neodias.dk:
Okay, fint nok, en go lille gevinst. Satser du istedet 500 dkk på samme måde, kan bliver gevinsten jo lidt pænere: 1250 dkk. Satser du istedet 5000 dkk på samme måde, er gevinsten rigtig rar: 12500 dkk

Hmmm - ja og hvis du spiller 5.000.000 så har du 12.500.000 - hvilket er endnu bedre.

For mig at se er din eufori allerede på vej ud af ludomani-tangenten....

Personligt spiller jeg kun spil hvor jeg har indflydelse på resultatet

(og så en enkelt lottokupon i ny og næ - hvilket overhovedet ikke giver nogen mening, men som heller ikke driver mig fra hus og hjem)

mvh

Jan

 

 

arh Jan. Jeg bliver ik lige ludoman, i dette liv ihvertfald. Jeg legede lidt med ideen om man kunne lave et system der var smarterer end bookmakernes-men foreløbig har jeg ik fundet det-indrømmet.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:

arh Jan. Jeg bliver ik lige ludoman, i dette liv ihvertfald. Jeg legede lidt med ideen om man kunne lave et system der var smarterer end bookmakernes-men foreløbig har jeg ik fundet det-indrømmet.

Det var også sat lidt på spidsen Big Smile

Jeg tror ikke du kan finde et system til noget der ikke er systematisk. Selv om der er en overvejende sansynlighed for et givent resultat, så vil der altid være en risiko for et skidt udfald, og det justerer bookmakerne jo deres odds efter (og lur mig om de ikke er temmeligt kompetente på netop det område).

Det eneste der er helt sikkert er at bookmakerne skal nok vinde.

mvh

Jan

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

neodias.dk:

arh Jan. Jeg bliver ik lige ludoman, i dette liv ihvertfald. Jeg legede lidt med ideen om man kunne lave et system der var smarterer end bookmakernes-men foreløbig har jeg ik fundet det-indrømmet.

 

Det var også sat lidt på spidsen Big Smile

Jeg tror ikke du kan finde et system til noget der ikke er systematisk. Selv om der er en overvejende sansynlighed for et givent resultat, så vil der altid være en risiko for et skidt udfald, og det justerer bookmakerne jo deres odds efter (og lur mig om de ikke er temmeligt kompetente på netop det område).

Det eneste der er helt sikkert er at bookmakerne skal nok vinde.

mvh

Jan

 

 

jeg havde nu den her kollega for et par år siden, der havde tjent 20000 dkk på oddsetspil. han brugte dem på en rejse til usa. Men hvordan han gjorde fik jeg aldrig ud af ham. Måske var han bare en dygtig gambler.

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altid nogle som bare er dygtige og heldige og dermed vinder. Men på den lange bane er det de få.

Til de par stykker som snakkede om ludomani har jeg en gruppe på facebook som er lukket og dermed kun kan ses af de personer jeg invitere. Det gør at man kan skrive med andre ludomaner uden at alle ens venner på facebook kan se at man er ludoman. Tilføj mig som ven og skriv ludomaniforum, så tilføjer jeg jer. Bare et tilbud:)

Mvh Kasper Mackenhauer Pedersen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har penge nok, så holder dette system og spiller du morgendoublen, så plejer der at være gevinst.

Istedet for at benytte morgendoublen, så kan du finde et hold der spiller mange uafgjorte kampe og satse på uafgjort hver gang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hvis du har penge nok, så holder dette system og spiller du morgendoublen, så plejer der at være gevinst.

Istedet for at benytte morgendoublen, så kan du finde et hold der spiller mange uafgjorte kampe og satse på uafgjort hver gang.

har du selv testet disse 2 metoder nikolaj?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:

har du selv testet disse 2 metoder nikolaj?

Der findes også et system på Betfair til odds... Du vinder på det, men det kræver større indskud...

Men pas på for du bliver grebet af spillet, og det kan til sidst være svært at styre!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:

Nicolaj Thomasen:

Hvis du har penge nok, så holder dette system og spiller du morgendoublen, så plejer der at være gevinst.

Istedet for at benytte morgendoublen, så kan du finde et hold der spiller mange uafgjorte kampe og satse på uafgjort hver gang.

 

har du selv testet disse 2 metoder nikolaj?

 

Jeg kender mange der har tabt store summer på det system. I virkelighedens verden holder systemet ikke, for der er ingen der har uendelige midler og havde man det, så gad man nok ikke bruge tid på at vinde en halvtredser om dagen. Smile

Bruger man udelukkende systemet til morgendoublen, så har odds1 dog en god succesrate, der har givet overskud i et par år.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

neodias.dk:

Nicolaj Thomasen:

Hvis du har penge nok, så holder dette system og spiller du morgendoublen, så plejer der at være gevinst.

Istedet for at benytte morgendoublen, så kan du finde et hold der spiller mange uafgjorte kampe og satse på uafgjort hver gang.

 

har du selv testet disse 2 metoder nikolaj?

 

 

 

Jeg kender mange der har tabt store summer på det system. I virkelighedens verden holder systemet ikke, for der er ingen der har uendelige midler og havde man det, så gad man nok ikke bruge tid på at vinde en halvtredser om dagen. Smile

Bruger man udelukkende systemet til morgendoublen, så har odds1 dog en god succesrate, der har givet overskud i et par år.

jeg begynder at forstå de unge mænd der gør karriere som poker-spillere. Der har man dog selv lidt idnflydelse på udfaldet..

Min teori var den: spiller du små beløb på at den store favorit vinder i hver kamp i et år ville du generere et lille overskud.. Men det er vel noget med at udvælge de rette kampe, hvilket kan være svært.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:

Nicolaj Thomasen:

neodias.dk:

Nicolaj Thomasen:

Hvis du har penge nok, så holder dette system og spiller du morgendoublen, så plejer der at være gevinst.

Istedet for at benytte morgendoublen, så kan du finde et hold der spiller mange uafgjorte kampe og satse på uafgjort hver gang.

 

har du selv testet disse 2 metoder nikolaj?

 

 

 

Jeg kender mange der har tabt store summer på det system. I virkelighedens verden holder systemet ikke, for der er ingen der har uendelige midler og havde man det, så gad man nok ikke bruge tid på at vinde en halvtredser om dagen. Smile

Bruger man udelukkende systemet til morgendoublen, så har odds1 dog en god succesrate, der har givet overskud i et par år.

 

 

 

jeg begynder at forstå de unge mænd der gør karriere som poker-spillere. Der har man dog selv lidt idnflydelse på udfaldet..

Min teori var den: spiller du små beløb på at den store favorit vinder i hver kamp i et år ville du generere et lille overskud.. Men det er vel noget med at udvælge de rette kampe, hvilket kan være svært.

 

Jeg vil faktisk tro at det er omvendt. Spil dem som taber hver gang og vælg den bookmaker med det højeste odds på udfaldet fra gang til gang, så tror jeg der er lidt at hente, da de fleste spiller på favoritten.

Jeg spiller selv online poker og havde faktisk overskud i 2008 og 2009, men ikke i 2010, hvor jeg dog heller ikke har haft tid til at spille så meget Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)