Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

>Vil du gerne vinde1200 dkk?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes du har ret kasper. Vores taktik holder ik helt. Men man kan måske tænke på at sprede sine tips ud på 3-4 storklubber, fx man u, real madrid, barca, inter. Og så spille på de kampe hvor de er storfavoritter, lave odds, men du vinder på mange kampe. Set over en sæson kan du lave lidt gevinst på det, vil jeg mene. Jeg følger ligaerne serie a, la liga og PL, ret tæt, så den viden du omtaler man bør have, har jeg også om holdene og spillerne. Og det er rigtigt at det bygger på noget fodboldindsigt og ikke bare held at blive god til oddsettips.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk på at de ofte kun giver 1.05-1.15 og de samtidig dummer sig af og til. Hvis du f.eks. sætter 100 kr. pr. kupon. Så skal du vinde 10 gange til odds 1.10 for at have 100 kr. i overskud. Dvs. at hvis de dummer sig bare en gang ud af 10 er det minus på bundlinjen. Over en sæson hvor de spiller små 40 kampe må de dermed kun dumme sig i 4 for at det ikke skal give underskud. Jeg ved godt at 1.10 er lidt lavt sat, men hvis man siger 1.25 skal de holde 4 kampe for at have 100 i overskud. Dermed må de så dumme sig 10 gange ud af 40, og dermed skal de vinde 30...

Tror du skal tænke helt andre veje. Vente og se hvornår der kommer gode odds på en efter din mening favorit. Og så sætte det mere de få gange.

Hørte engang om en fyr der spillede rigtig store penge, men han spillede måske kun en el to gange hver halve år. Han ventede til de helt rigtige kampe:)

Men held med det, som du nok kan regne ud spiller jeg jo ikke selv mere:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo som at spille enarmet tyveknægt. Automaten vinder i længden.. Ja, måske skal man tænke/lege i andre baner- oddse på første målscorer o.l., og måske lave et slags system der..Det var lige en tanke . Hvis der kan laves et smart system, det kan der vel altid.

>Eller man skulle se på de spændende lige kampe ( ikke kun ml. tophold), hvor oddsene er min. 2,0 og man kan satse på at få en lidt større gevinst.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:

jeg synes du har ret kasper. Vores taktik holder ik helt. Men man kan måske tænke på at sprede sine tips ud på 3-4 storklubber, fx man u, real madrid, barca, inter. Og så spille på de kampe hvor de er storfavoritter, lave odds, men du vinder på mange kampe. Set over en sæson kan du lave lidt gevinst på det, vil jeg mene. Jeg følger ligaerne serie a, la liga og PL, ret tæt, så den viden du omtaler man bør have, har jeg også om holdene og spillerne. Og det er rigtigt at det bygger på noget fodboldindsigt og ikke bare held at blive god til oddsettips.

Det der er vejen i ren spille galskab... Taler af dårlig erfaring...

Det er ret nemt at tjene penge, men du skal spille for større beløb. Og jo mere du spiller, des mere afhængig bliver du af det. Og så bliver weekend spil til hverdags spil, og hverdags spil bliver til spil hele tiden...

Til sidst spiller du bare for at spille... Så pas på...

Har heldigvis ik mistet penge på det, men du bliver alt for nemt afhængig af det lort, og du kan først se bagsiden af medaljen, når det er gået galt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@fashion

jeg vil heller ikke gøre det til min levevej-så vild er jeg ikke med at spille. Jeg leger bare med tanken om kunne være smartere end bookmakernes system, som jo er: vi scorer kassen på det her i længden. Men det er nok ikke så ligetil at finde et system der virker..hvis det findes

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Til sidst spiller du bare for at spille... Så pas på...

Præcis, jeg har selv været der før jeg mødte min dejlige kone som faktisk fik mig til at stoppe det pjat .... men ja jeg har spillet for at spille ikke for at vinde så den skal man tænke lidt over også før det er for sent .....

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Præcis, jeg har selv været der før jeg mødte min dejlige kone som faktisk fik mig til at stoppe det pjat .... men ja jeg har spillet for at spille ikke for at vinde så den skal man tænke lidt over også før det er for sent .....

Ja set i bagklogskabens lys, så er det jo en sindsyg trang at have...

At det giver et kick at spiller, og at det pludselig er vigtigere end alt andet, det giver nada mening... Men sådan var det på et tidspunkt :S
Og fuck hvor kunne det være gået galt, hvis jeg ik selv havde taget mig i nakken, og sagt at jeg skulle tage mig sammen... Tror jeg er en af de få jeg kender, som har haft den trang, men heldigvis er sluppet uden store tab på bankbogen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Og fuck hvor kunne det være gået galt, hvis jeg ik selv havde taget mig i nakken, og sagt at jeg skulle tage mig sammen... Tror jeg er en af de få jeg kender, som har haft den trang, men heldigvis er sluppet uden store tab på bankbogen...

Desværre eller måske ikke alligevel gik de galt for mig, jeg kom så langt ud at det meste af min familie vendt mig ryggen, da jeg spillede et firma op som var gået i gennem familien i 2 generationer ... det er dog ikke så meget min bankbog som her gjorde mest ondt men nok mere den menneskelige omkostning som så har lært mig livet på den hårde måde ;)

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Fashion-Seller:
Og fuck hvor kunne det være gået galt, hvis jeg ik selv havde taget mig i nakken, og sagt at jeg skulle tage mig sammen... Tror jeg er en af de få jeg kender, som har haft den trang, men heldigvis er sluppet uden store tab på bankbogen...

Desværre eller måske ikke alligevel gik de galt for mig, jeg kom så langt ud at det meste af min familie vendt mig ryggen, da jeg spillede et firma op som var gået i gennem familien i 2 generationer ... det er dog ikke så meget min bankbog som her gjorde mest ondt men nok mere den menneskelige omkostning som så har lært mig livet på den hårde måde ;)

Ja det andet er KUN penge... Men venner og familie kan ik købes for penge...

Man lære heldigvis af sine fejl, og de fleste mennesker tilgiver før eller senere hen, så op med humøret... Alle kan fejle, men kun en rigtig mand/kvinde tør indrømme en fejl!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:
Okay, fint nok, en go lille gevinst. Satser du istedet 500 dkk på samme måde, kan bliver gevinsten jo lidt pænere: 1250 dkk. Satser du istedet 5000 dkk på samme måde, er gevinsten rigtig rar: 12500 dkk

Hmmm - ja og hvis du spiller 5.000.000 så har du 12.500.000 - hvilket er endnu bedre.

For mig at se er din eufori allerede på vej ud af ludomani-tangenten....

Personligt spiller jeg kun spil hvor jeg har indflydelse på resultatet

(og så en enkelt lottokupon i ny og næ - hvilket overhovedet ikke giver nogen mening, men som heller ikke driver mig fra hus og hjem)

mvh

Jan

 

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)