Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser sq da godt nok noget lilla ud den kurv der, -hvad fa'en sker der der.. den er diffineret til at skal være #8470ff

og den er lyseblå hos mig..:S - Jeg har lige gjort "noget" - er i kede at lige at tjekke igen?

- Og Morten - så tror jeg ikke helt jeg forstod hvad du mente med fonten og sans-serif, - hvis du godt nok ser den som "vandana"...

vh/ Ulrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Fra  EarBeater Skrevet kl. 14:52

Prøv at se på billedet jeg vedhæftede. I footeren er det kun emailadressen der står med Verdana. Resten er en serif font :-)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 15:09

"Noget" har ikke hjulpet - indkøbskurven er fortsat lille!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 15:11

- ikke lille men lilla!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:16

Hejsa,

Jeg synes der er et generelt problem med at fremstå troværdig med dit nuværende design. Siden ser hverken indbydende eller professionel ud - den virker meget som om den er hjemmelavet (hvilket der jo ikke er noget galt i, så længe det ser godt ud).

Samtidig synes jeg også at menuen halter lidt. Den virker en smugle uoverskuelig.

Jeg vil mene at folk, som køber mærkevaretøj er mere bevidste om design i forhold til så mange andre, så derfor vil jeg mene at dit design skal spille 100%.

Håber at du vil tage mine råd som konstruktivt kritik :-)

De bedste hilsner
Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:49

Nå - indtil jeg finder ud af hvad der går galt med indkøbskurven er den blevet sort... - Den er værre med fonten.. For at være helt sikker valgte jeg igår en helt 3. font til shoppen, for efterfølgende at lave den om til Vandana igen.. Og sådan ser det også ud hos mig - jeg kan slet ikke vælge "sans-serif", - så det er mig helt ubegribeligt hvor den pludseligt kom fra...

også ville jeg godt hvis en eller anden kan forklare mig det der "H1"-sjov som MIchael nævnte, - hvordan og hvorledes man lige gør det..:O

DH/ Ulrik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)