Hej Lene.. og tak fordi du tog dig tiden.. - ALT kan bruges!!!
Men nu giver du mig da mareridt over min indkøbskurv.. for den skal dælme ikke være være lilla..
Synes "stilen" er meget drenget med det sort/grå tema - hvilket jeg tror mange mænd godt kan lide(uden at jeg ved det) Men så er det lige det undre mig hvad den tøsede lyse lilla indkøbskurv laver.... Vil foreslå du laver den blå og mere drenget. Kan selvfølgelig godt se ideen i at den har en anden farve for at folk ligge mærke til den.
Tak - men jeg forstår ikke du skriver - at min indkøbskurv hos dig er LILLA!?!?! - Hos mig er den lyseblå og det er den også diffineret til at være... Så det forstår jeg slet slet ikke...:( - For lys-lilla holder da ingen steder
Jeg så lige hurtigt din størrelses guide, nåede kun at læse halvdelen, men uden at have læst mere så kan jeg konstatere at jeg har opgivet den, fordi der stå for meget "udenoms snak". Hvis jeg er i tvivl om en størrelse så vil jeg gerne have et billede der viser hvor jeg skal måle og en meget kort forklaring. Hvis jeg skal læse 1 A4 side med forklarende tekst, så finder jeg et andet sted at købe, hvor det er nemmere at finde den rigtig størrelse. Så vil foreslå en nem og enkel forklaring og billeder der viser hvor man måler, og så minimal tekst
Jeg ved det!!! - Og en forenkling er på vej, med tegninger fra min grafikker.. men som jeg også skriver, så ligger det mig, meget på sinde, - og når det er noget jeg "brænder for", har jeg svært ved at "fatte mig i korthed".. Men du har helt ret - den er alt for teksttung.. men det er svært - for jeg vil også gerne FORSØGE at være personlig.. Men - ja - jeg skal ha' gjort noget ved det..(men 7 ud af 10 mænd går i for store skjorter!)
Ved ikke om det bare er mig der forsøger at klikke på det tilbud du har på forsiden, men det kan man ikke... snydt. Kunne ellers have været godt hvis man kunne klikke på det og så få vist en oversigt med alle de skjorter man kunne vælge imellem til den pris.
Du har helt ret - det burde ligge et link i "skiltet" - men jeg har begrænsede muligheder lige netop i det felt du beskriver, - så "der er ikke plads til at jeg koder et link i feltet", - jeg ved andre der kører på samme platform, bruger pladsen til et stort banner - og det kommer jeg nok også til at gøre - for det er lidt snyd/ærgerligt..