Vil du have succes?Hvad betyder succes egentlig? Succes kan betyde mange ting, alt afhængig af hvem du spørger. Hvor synes du eksempelvis, at du har succes? Er det på din arbejdsplads, i dit eget firma, blandt dine venner eller til sport? Jeg vil gerne stille dig følgende spørgsmål: Husk at være ærlig i dine svar, for din egen skyld.............
De fleste mennesker lever et middelmådigt og overfladisk liv. De glemmer desværre at spørge sig selv, hvad der er vigtigt og hvad de vil bruge livet til. Hvis du gerne vil have succes, altså virkelig succes, hvor du lever et liv i balance og udlever dine drømme, må du opstille nogle realistiske mål og gå efter dem. Nogle mennesker er gode til at opstille mål her i livet, hvorimod andre lever et helt liv uden at have haft mål, men derimod bare har overlevet hverdagen uden at have defineret eller følt succes. Vi lever kun én gang, så hvorfor ikke gøre dit liv ekstraordinært? Find ud af, hvad der holder dig tilbage. Måske du har nogle dårlige vaner eller overbevisninger, som hæmmer dig i at nå dine mål. Jeg har talt med rigtig mange mennesker, som higer efter at opleve og mærke succes, men som af forskellige årsager, forhindrer sig selv pga. dårlige vaner eller overbevisninger. Du kan helt sikkert få succes, hvis du altså tør, at udnytte dit fulde potentiale. Er du i tvivl om, hvordan du kommer i gang, så kontakt mig og få skræddersyet et helt specielt koncept til din egen succesrige fremtid. Tænk på, hvad du allerede kan gøre i dag for at opleve og mærke succes. Hvorfor egentlig vente til i morgen? Invester i dig selv og din fremtid LIGE NU. HUSK HVAD VI END FOKUSERER PÅ BLIVER TIL VORES BILLEDE AF VIRKELIGHEDEN. Jeg glæder mig til at høre fra dig, og høre hvad du virkelig vil med dit liv. ALTSÅ VIRKELIG VIL OG ØNSKER AT FÅ SUCCES MED. Tilmeld dig mit nyhedsbrev og modtag løbende successtrategier, tips, debatoplæg og inspiration. Se mere på www.scheldefrederiksenconsult.dk Vi høres ved. De varmeste hilsner fra Louise Schelde Frederiksen |
Kære Louise,
Det er fine og vigtige tanker. Jeg er helt enig i at vores fokus = vores output!
Held og lykke.
Cammilla