Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetent arbejdskraft søger arbejdsgiver, indenfor online markedsføring.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino’er.

Mit overordnede mål er faglig og personlig udvikling, og derfor har jeg vurderet at det rigtige for mig, er at finde et arbejde i en virksomhed som arbejder indenfor mit interesse-  og kompetenceområde, som er online markedsføring.
Og dét er hensigten med dette indlæg – at skabe kontakten til en potentiel arbejdsgiver.

Hvem er jeg?
Jeg er en ung mand på 21 år. Jeg blev HHX-student i Juni 2009, hvorefter jeg boede i udlandet i knap et år.  I August startede jeg på en videregående uddannelse på Århus Universitet, som jeg nu har besluttet at droppe, da det ganske enkelt ikke er det rigtige for mig.
Jeg har siden jeg var en lille dreng interesseret mig meget for computere og særligt internettet. En interesse som for 3-4 år siden ledte til starten på en lille selvstændig karriere indenfor online markedsføring. Jeg har i den periode arbejdet intensivt med udvikling af websites, SEO, monetizing af websites, sociale medier og meget andet (se kompetenceliste længere nede),  hvilket har givet mig en masse viden og kompetencer som jeg vil kunne anvende i et eventuelt job.

Jeg er, af natur, super ambitiøs og meget engageret i de ting jeg laver, og derfor kan en arbejdsgiver forventer at jeg går 100% ind i jobbet og arbejder stenhårdt for at gøre tingene ordentligt.

Hvad kan jeg?
For at gå lidt mere i detaljer omkring hvad jeg kan bidrage med, så kan du her se min kompetenceliste:

Indenfor IT og Online markedsføring er jeg meget kompetent indenfor følgende:
- CMS systemer, særligt wordpress.
- SEO, særligt tekstfremstilling og linkbuilding.
- Google Analytics.
- Sociale medier, herunder facebook, twitter, linkedin osv.
- Konvertering, fokus på Call-to-Action osv.
- Affiliate Marketing.
- Google Adsense og Adwords.

Jeg er superbruger af både PC og MAC, og i stand til at forstå og redigere i følgende programmeringssprog:
- HTML
- CSS
- PHP
- Actionscript 3.0

Mht. sprogkundskaber, så snakker jeg dansk som modersprog og engelsk på højt niveau.

Slutteligt kan jeg fortælle at jeg er meget fleksibel mht. til arbejdstider og løn, da det er ikke er lønnen som er motivationsfaktoren for mig.

Det var hermed en kort introduktion af mig - Har du, eller arbejder du i en virksomhed, indenfor online markedsføring, og står du/I og mangler kompetent arbejdskraft? Så send mig en PB med dine kontaktoplysninger.

Bemærk: Da jeg er CVR-registreret med enkeltmandsvirksomhed, kan eventuelt aflønning ske via faktura (freelance ordning), hvis det ønskes.

Til potentielle arbejdsgivere kan jeg selvfølgelig eftersende et mere uddybende CV, samt konkret fremvise hvad jeg har arbejdet med indenfor Online Markedsføring.

Hvis du har fundet ovenstående interessant, må du meget gerne sende mig en privat besked (PB) her på siden.

Fra Vejrup
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:42

Det kunne godt have interesse. Vi er nogle programører og marketingsfolk som igennem det sidste år har lavet www.myordersheet.com - prøv at logge dig ind og se om det var noget at sælge. Ideen er enkel:

Kunden får sit eget ordreskema, og så kan alle kunderne ordre den vej igennem.

Vi har gjort meget ud af udtjeknings/bestillingsflow, fordi vi har oplevet mange B2B indkøbere, der har problemer med at huske alle de forkellige måder B2B ordersystemer virker på, når de får direkte adgang til deres erpsystem. Derfor har vi lavet en frontend der betyder at det er nemt at lave en ordre online.

Det smarte er hvis kunden har flere leverandører der bruger MyOrdersheet.com - fordi så kan man bestille hos alle på en gang. Ligesom at handle hos købmanden. Det er kun B2B og kan integreres med alle nuværende erpsystemer som kunden måtte have.

Kontakt mig gennem www.myordersheet.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:16

Jeg så at one.com søgte seo/sem folk til Dubai

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:31

Business:

Jeg så at one.com søgte seo/sem folk til Dubai

Tak for tippet Business. Jeg vil dog foretrække et job i Århus eller omegn.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:33

Måske kan du også det...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:04

Prøv at smide mig en mail på jeh (a) firtal.com

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:12

Jeg har lige sendt dig en privat besked - selvom det ikke drejer sig om en decideret arbejdsplads. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:40

Er du nogenlunde inde i Joomla? Jeg har en masse ideer på tegnebrættet, som jeg desværre ikke har tid til at realisere. Før at udføre en lang række af dem kræves det viden indenfor en lang række af de emner, som du fremhæver som værende indenfor dit kompetenceområde. Måske er du manden, der kan hjælpe mig med at få realiseret dem?

Jeg har kontor i Aarhus N, 100 meter fra Storcenter Nord.

fang mig på rasmus[at]hoeks.dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)