Hej Amino’er. Mit overordnede mål
er faglig og personlig udvikling, og derfor har jeg vurderet at det rigtige for mig, er
at finde et arbejde i en virksomhed som arbejder indenfor mit interesse- og kompetenceområde, som er online
markedsføring. Hvem er jeg? Jeg er, af natur, super ambitiøs og meget engageret i de ting jeg laver, og derfor kan en arbejdsgiver forventer at jeg går 100% ind i jobbet og arbejder stenhårdt for at gøre tingene ordentligt. Hvad kan jeg? Indenfor IT og Online
markedsføring er jeg meget kompetent indenfor følgende: Jeg er superbruger af
både PC og MAC, og i stand til at forstå og redigere i følgende
programmeringssprog: Mht. sprogkundskaber, så snakker jeg dansk som modersprog og engelsk på højt niveau. Slutteligt kan jeg fortælle at jeg er meget fleksibel mht. til arbejdstider og løn, da det er ikke er lønnen som er motivationsfaktoren for mig. Det var hermed en kort introduktion af mig - Har du, eller arbejder du i en virksomhed, indenfor online markedsføring, og står du/I og mangler kompetent arbejdskraft? Så send mig en PB med dine kontaktoplysninger. Bemærk: Da jeg er CVR-registreret med enkeltmandsvirksomhed, kan eventuelt aflønning ske via faktura (freelance ordning), hvis det ønskes. Til potentielle arbejdsgivere kan jeg selvfølgelig eftersende et mere uddybende CV, samt konkret fremvise hvad jeg har arbejdet med indenfor Online Markedsføring. Hvis du har fundet ovenstående interessant, må du meget gerne sende mig en privat besked (PB) her på siden. |
Det kunne godt have interesse. Vi er nogle programører og marketingsfolk som igennem det sidste år har lavet www.myordersheet.com - prøv at logge dig ind og se om det var noget at sælge. Ideen er enkel:
Kunden får sit eget ordreskema, og så kan alle kunderne ordre den vej igennem.
Vi har gjort meget ud af udtjeknings/bestillingsflow, fordi vi har oplevet mange B2B indkøbere, der har problemer med at huske alle de forkellige måder B2B ordersystemer virker på, når de får direkte adgang til deres erpsystem. Derfor har vi lavet en frontend der betyder at det er nemt at lave en ordre online.
Det smarte er hvis kunden har flere leverandører der bruger MyOrdersheet.com - fordi så kan man bestille hos alle på en gang. Ligesom at handle hos købmanden. Det er kun B2B og kan integreres med alle nuværende erpsystemer som kunden måtte have.
Kontakt mig gennem www.myordersheet.com