Har du en god ide til følgende - eller kan du måske varetage opgaven:
Kort skitseret er mit behov:
Jeg skal med mellemrum have trykt mindre oplag (500 - 3000 stk.) A6 / A5 foldere/flyers i farve.
Jeg kommer selv med det halvfærdige oplæg, men jeg har ikke mulighed for at levere en trykklarfil med skæremærker og hvad det hedder altsammen. Ligeledes kan det være at et billed som jeg har indsat skal optimeres lidt, eller der lige skal bruges ½ time på den sidste finpudsning af opsætningen etc.
Jeg skal kunne have den færdige tryksag indenfor max. 10 arbejdsdage efter jeg har afleveret materialet.
Har du gode erfaringer med en virksomhed som er gearet til mindre opgaver som denne eller har du selv en virksomhed som kan se sig som leverandør af sådanne småopgaver, så lad mig gerne høre.
Jeg skal lige høre, skal du kun bruge hjælp til at få finpudset selve designet og har du selv kontakt til trykkeri der skal trykke det? Eller mangler du en der kan sætte det sidste grafiske op, aflevere det hos trykkeriet og sende dig de færdige trykte sager?
Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig og kan sagtens hjælpe dig med begge sager, har rigtig stor erfaring indenfor grafisk opsætning og har også samarbejde med mit lokale trykkeri hvis det er det sagen kræver.
Dette vil vi meget gerne være behjælpelig med. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com med nærmere oplysninger om teksten til flyers samt hvilke farver du ønsker. Herefter sender vi gerne et tilbud på opgaven.