Meebox.net - i næsten ny indpakning!
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Anders Eiler
Skrevet
02-11-2010 kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian
Meebox er og bliver det bedste webhotel. Alt er så dejligt nemt.'
Tak for det! :-) Vi gør vores bedste!
Men vil dog sige at jeg bedre kunne lide det gamle design :)
Må jeg spørge hvorfor? Eller er det bare din mavefornemmelse der bryder sig mere om det gamle udseende?
|
Fra Slagelse
Tilmeldt 24. May 06
I Bloggen er der lidt knas med 'Vis mere' knapperne i min Explorer 8. Når jeg 'mouse over' bliver de korrekte, ellers ikke.
Ellers ser det godt ud!
PS. Håber snart i så får tid til at svare på jeres henvendelser Har lavet 2 henvendelser og en rykker, så ikke det bedste indtryk...
|
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Anders Eiler
Skrevet
02-11-2010 kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
I Bloggen er der lidt knas med 'Vis mere' knapperne i min Explorer 8. Når jeg 'mouse over' bliver de korrekte, ellers ikke.
Ellers ser det godt ud!
PS. Håber snart i så får tid til at svare på jeres henvendelser Har lavet 2 henvendelser og en rykker, så ikke det bedste indtryk...
Jeg kigger på knapperne, tak :)
Jeg har ikke nogle henvendelser der mangler besvarelse? Skriv en mail til mig på ace@meebox.net - så tar vi den med det samme! :)
|
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Mikael og Niels - tak for tippet, så fandt jeg den! Lidt svært på en mac, hvor man ikke selv har en IE tilgængelig! :-)
Sidder selv på en Mac så "view source" var min første tanke :)
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Ellers ser det godt ud!
Hej Kim,
Jeg tjekkede lige. Jeg har svaret på din henvendelse. Du har endda svaret tilbage på den første:

|