Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: webdesigner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Står og skal bruge design til 4 website med logo og nogle billeder plus små 20 bannere.Vi regner med at der skal laves en del arbejde igennem de næste 12 mdr.

Jeg er derfor interesseret i, at se hvilke webdesignere der har tid herinde til, at lave i hvert fald et eller to af disse indenfor en ganske kort periode max 14 dage.

Jeg er naturligvis interesseret i, at se hvad der kan tilbydes af folk herinde fra før vi kigger uden for amino.dk

Send gerne nogle spørgsmål eller priser så jeg kan finde frem til den rigtige leverandør.

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:11
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:26
Vi kan også hjælpe dig :) Og vi giver også gerne fast pris på opgaven. Men vi skal høre mere om hvad der helt specifik kræves af opgaven. Så hvis du vil skrive til hello@refocus.dk og fortælle mere specifikt hvad du ønsker og forlanger af os, så skal jeg give dig en pris.

Du kan se hvad vi tidligere har lavet ved at klikke på webdesign i signaturen :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:43
Hej,

Har sendt din en PM, du kan se nogle af mine tidligere referencer på http://www.denkreativebjergbestiger.dk/02-bjerge.aspx

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 19:18
Tror helt sikkert du kan få et eller flere gode tilbud på design her på Amino og vi byder da også gerne ind
Vores priser på webdesign starter ved 1.500 kr. - men du er velkommen til at kontakte også med mere konkret info og så skal vi nokgive dig en pris med god Amio rabat. - www.t3cms.dk/referencer

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:56
Hey!
Hvad er det helt konkret du havde i tankerne!?
tør ikke love at jeg kan hjælpe, men tør helt sikekrt love at jeg er billig ;-)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:11
Hejsa
Jeg ved ikke om vi kan klare det med den korte tidshorisont, det kommer lidt an på hvor omfattende projekterne er.
Hvis du kan sende et par kravsspecifikationer i min retning, skal jeg hurtigt kunne sige om det er muligt.
Hvis du har spørgsmål kan du kontakte mig på mail: psj@taketwo.dk
Du kan se referencer og priser på hjemmesiden.

Mvh Peder S Jensen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)