Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg håber jeg poster ordentligt.

Sagen er, at jeg går (som så mange herinde) og sysler med en forretningsplan jeg har. Til det vil jeg enormt gerne have designet et logo som er unikt og som kan registreres, så det hverken forveksles med andres eller jeg bliver nødt til at bruge et tilfældigt fra nettet som på sigt kan give problemer i forhold til copyright osv.

Sagen er bare at det at være studerende med en (genial) plan ikke rigtig giver de store penge i kassen. Jeg kunne forestille mig at det ville være dyrt at finde en etableret layouter/designer/grafiker, whatever, til at hjælpe mig.
Derfor håbede jeg at nogle eventuelt havde forstand på om man kan finde nogle som er interesserede i at hjælpe med det forholdsvis lille projekt; jeg tænker eventuelt en studerende eller lignende som kunne være interesseret til at lave dette som en slags portfolio arbejde (eller bare for mine blå øjnes skyld, og fordi vedkommende har et godt hjerte ... )
Allermest optimalt ville selvfølgelig være hvis nogle herinde havde mod på at hjælpe mig :). Jeg kan kun kompensere med ringe økonomisk værdi, men i stedet med masser af taknemmelighed, og så vil der selvfølgelig være mulighed for at blive eftertrykkeligt tilgodeset når jeg når toppen af magten og økonomiens tinder ;).

Vh,
Morten. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:02

Prøv http://www.hatchwise.com det koster kun 129 USD! Det kan man da altid betale. Eller regner du med at starte din foretning på andres arbejde og din taknemmelighed Big Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:06

Man kan godt lave et okay logo i et simpelt tegneprogram selv. Mit eget logo består næsten kun af tekst og så har jeg selv tegnet lidt. Men noget andet jeg kommer til at tænke på er, hvis du ikke lige nu har midlerne til at få lavet et logo for, hvad ville du så starte dit projekt for?? der er jo ikke noget der er gratis heller ikke opstart af virksomhed, markedsføring, kontorudstyr, software og andre matrialer.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 10
Skrevet kl. 21:07

Hej Remydk,

tak for linket, jeg prøver at se på det.

Nej, bare rolig ;). Som sagt, er jeg studerende og jeg er foreløbig nødt til at skære ind til benet fordi jeg ikke har forfærdelig mange penge at gøre godt med, og ikke har lyst til at satse alt på en gang på et koncept som inden for de første 1-2 år ikke kommer til at generere nogen fortjeneste. 
Derfor tænkte jeg at det ihvertfald ikke kunne skade mig at forsøge :) 

Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:11

Du kunne evt. lave en logo-konkurrence. Lav et oplæg til konkurrencen og sendt det til de skoler der uddanner grafikere ol. Præmien behøver ikke være ret stor - og hvis du er heldig får du flere gode forslag at vælge imellem.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 10
Skrevet kl. 21:12

Hej Jens,

det er måske også en tilsnigelse at jeg ikke har midlerne til at lave et logo. Jeg har et budget, skrabet, bevares, men der er penge til opstarten. Dog skal jeg gerne indrømme at det er et forsøg på at spare nogle penge, men det er lige så meget fordi det er et område der er lidt mere "løst", og der kunne jo være en chance for at en kunstnerisk sjæl bare sad og ventede på en himmelråbende herlig mulighed for fri, kreativ udfoldelse der ikke er styret og presset af økonomiske interesser - Eller noget ... :)

Jeg har ikke meget at gøre godt med, og derfor søger jeg selvfølgelig at spare hvor jeg kan. For at være mere specifik, så søger jeg heller ikke noget professionelt fancy som skal tage flere timer at designe. 
Bare noget simpelt, eller simpelthen bare en sparring og udveksling af ideer og så en der kan hjælpe med de sidste detaljer. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 10
Skrevet kl. 21:14

Hej mollebjerg,

det var faktisk en rigtig god idé - den tror jeg at jeg vil arbejde videre med. Tak for tippet, ihvertfald.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)