Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdstelefon ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

- Jeg går og mangler en ny mobil (privat), og tænker på om det er muligt at købe den igennem mit firma og fratrække momsen fra den.

Ville det være nok at skrive at man skulle have en ny mobil (gerne smartphone) for hele tiden at kunne holde sig ajour med markedet, tilbud osv?.

- Hvis ja, hvordan skal det så gøres?

På forhånd tak for alle svarene ;).

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:05

Husk at du så skal betale multimedie skat. Hvis du ikke gør det i forvejen, så kan en smartphone alene ikke betale sig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:07

Okay, tak for det rigtig hurtige svar !;)

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 20:38

Om det kan betale sig kommer fuldstændig an på hvor meget du årligt bruger på telefon og internet. Det skal du holde op imod multimediebeskatningen på 3.000 kr.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:42

Hvordan kommer opkrævningen egentlig på multimediebeskatningen? Skal man selv indberette eller kører det helt per automatik?

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 20:45

Hvis man har sin virksomhed i ApS eller A/S skal det med på lønsedlen, og beskatningen sker dermed der. Hvis man  har en personligt ejet virksomhed skal den med i regnskabet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59

Hvis du har computer, internet mv. du kan lægge over i firmaet, vil en mm-beskatning hurtigt

blive attraktiv for dig.

MvH

Peter

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:19

Opret dig på tradedoubler + tilmeld dig til eksempelvis Telia og køb din mobil gennem linket (husk det skal være billede). Så får du 400,- kr. Big Smile Så kan du nok også yderligere trække omkostningerne fra hehe..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)