Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 minutter tog det..

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå der kom en del svar, jeg tager dem alle her :o)

Lad mig slå det fast med det samme: Det er en fu***** joke med mig og den enhed..

Det var en demo jeg havde fået, så den blev ombyttet uden bøvl og beregning. Så jeg var heldig, men det er forbrugerne ikke hvis de laver samme nummer.

Men jeg havde næsten ikke fået den nye ind af døren, før jeg lagde den i en lille taske til den. Så synes jeg lige jeg ville tjekke hvor kraftig magneten på tasken var, og så skete det uundgåelige at den røg ud af tasken og ned på gulvet for fuld smadder.. Men det overlevede den i det mindste :o)

Jeg skal jo snart have mig en iPad, og da det er en jeg selv kommer til at betale noget for, vil jeg vælge at betragte dette som en gratis lektion i hvordan den ikke skal behandles.

Galaxy Tab ( Big Smile) kan blandt andet købes hos Telia på deres mobilaftale. De har abonnement til 29 kr. og et til 99 kr pr. måned, med henholdsvis 200 MB og 5 GB pr. måned, samt rimelige minutpriser. Selve mobilaftalen hedder noget i retning af 49 kr. her og nu, og 479 kr. pr. måned, hvis man tager den over 12 mdr. Det er en anelse dyrere end hos 3, men abonnementet er lidt bedre, og der er forsikring inkluderet, hvilket gør det til en attraktiv pakke.

3 har den også till 4.199 og deres EazyInternet Tablet abonnement til 99 kr. pr. måned, med 1 GB data.

Personligt synes jeg godt om Telias mobilaftale, efter de har inkluderet 24 måneders totalforsikring (meget mærkeligt at jeg er tilhænger af den..). Forsikringen dækker alt bortset fra tyveri og slid ved almindeligt brug. Det sidste bør dog være dækket af garantien. Man må max have to skader i de 24 mdr. og der er en selvrisiko på 100 kr. pr. skade.

Og hvordan er den så? Jeg er jo ikke det store teknikfreak, så det er begrænset hvor meget jeg har testet den igennem.

Men det er lækkert at have en lidt større skærm end iPhonen, og det er superlækkert at have sine mails, kalender, browser, telefon osv. i én enhed.

Overordnet er weboplevelsen væsentligt bedre end på en iPhone, og det meste glider bare perfekt. Jeg har dog et problem med bet365.com, som loader langsomt og virker lidt uoverskuelig da den ikke automatisk går i "mobile mode", og jeg ikke kan vælge det. Den er praktisk talt næsten umulig at bruge til at livebette, da det man vil spille på som regel er sket når man endelig får bøvlet sig igennem det hele.

Men bortset fra denne ene side, har jeg ikke oplevet problemer med den. Det kører faktisk ret godt. Og især er det en fornøjelse at bruge webmail og Google Analytics på den.

Med hensyn til apps. må jeg indrømme at jeg er meget dårlig til den slags. Jeg har installeret Angry Bird (kører fantastisk), et eller andet klods spil og en papegøje app der optager og gentager hvad man siger. Det er hvad kreativiteten og tiden har rakt til. Jeg interesserer mig ikke så meget for alle de muligheder, der giver enheden meget mere værdi. Men jeg må prøve at se hvad jeg kan finde, og give en tilbagemelding :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)