Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode programmer til Wireframes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I forbindelse med en udvidelse af mit website, så skal jeg have lavet et wireframe, der kan hjælpe med at beskrive opgavens omfang overfor designer og programmør.

Det vil sige jeg skal beskrive navigationsgange osv. visuelt. Jeg har forsøgt mig med Axure og Balsamiq Mockups, førstnævnte kan jeg godt bruge, mens sidstnævnte umiddelbart virker lidt for simpelt til mit behov.

Men jeg vil gerne høre, om der er nogle der kender brugervenlige og intuitive programmer til formålet - meget gerne programmer der ikke koster alverden, da mit brug af det formentlig bliver en engangsforestilling.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:25

Jeg bruger selv ternet papir og blyant. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:07

Det er naturligvis også en mulighed, men så snart et website når et vist omfang og kompleksitet, så synes jeg ikke rigtigt papir og pen fungerer længere. Specielt det med at illustrere linkstruktur er meget afgørende for mig, altså at illustrere hvor de forskellige links linker hen, så man kan se navigationsgangene på sitet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:58

Klart nok :)

Jeg leder selv efter noget brugbart.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:03

Jens Petersen:

Hej,

I forbindelse med en udvidelse af mit website, så skal jeg have lavet et wireframe, der kan hjælpe med at beskrive opgavens omfang overfor designer og programmør.

Det vil sige jeg skal beskrive navigationsgange osv. visuelt. Jeg har forsøgt mig med Axure og Balsamiq Mockups, førstnævnte kan jeg godt bruge, mens sidstnævnte umiddelbart virker lidt for simpelt til mit behov.

Men jeg vil gerne høre, om der er nogle der kender brugervenlige og intuitive programmer til formålet - meget gerne programmer der ikke koster alverden, da mit brug af det formentlig bliver en engangsforestilling.

Hej Jens,

Er det ikke her et UML-værktøj kommer ind i billedet ?

F.eks. http://www.sparxsystems.com.au/products/ea/index.html hvor den dyreste godt og vel koster et par hundrede dollars - den billigste 139.

De har en trialudgave så du kan prøve det af.

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)