Hej, I forbindelse med en udvidelse af mit website, så skal jeg have lavet et wireframe, der kan hjælpe med at beskrive opgavens omfang overfor designer og programmør. |
Jeg bruger selv ternet papir og blyant.
Hej, I forbindelse med en udvidelse af mit website, så skal jeg have lavet et wireframe, der kan hjælpe med at beskrive opgavens omfang overfor designer og programmør. |
Jeg bruger selv ternet papir og blyant. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er naturligvis også en mulighed, men så snart et website når et vist omfang og kompleksitet, så synes jeg ikke rigtigt papir og pen fungerer længere. Specielt det med at illustrere linkstruktur er meget afgørende for mig, altså at illustrere hvor de forskellige links linker hen, så man kan se navigationsgangene på sitet. |
Klart nok :) Jeg leder selv efter noget brugbart. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Jens, Er det ikke her et UML-værktøj kommer ind i billedet ? F.eks. http://www.sparxsystems.com.au/products/ea/index.html hvor den dyreste godt og vel koster et par hundrede dollars - den billigste 139. De har en trialudgave så du kan prøve det af. mvh Jan |