Jeg kører selv med PrestaShop på siden Rollespilsvaaben.dk (tag et kig og tjek muligheder), og har ikke oplevet problemer endnu. Jeg er selv god til programmering, hvilket er en stor fordel. PrestaShop er meget godt og stabilt, samt har et meget professionelt interface (programmeringen i fx kurven, tilføjelse af produkter m.m.). Jeg er også meget fascineret af alle mulighederne i Back Office (der hvor du styrer hjemmesiden) - såsom alle statistikker etc. Af ulemper har jeg oplevet, at PrestaShop kører langsomt på One.com's servere. Det skrev jeg til One.com og de rettede godt nok problemet. Ellers har jeg ikke så meget at sige om positive/negative sider.
Mht. betaling og andet, har jeg valgt at køre PrestaShop helt udgiftsfrit. Der er mange gode muligheder, som koster penge. Disse er helt valgfrie. Nogle af PrestaShops partnere har også gode moduler, hvor man betaler i forhold til, hvor mange der har set/brugt denne feature (fx TreePodia, der omsætter produktbilleder til professionelt diasshow, men koster 0.10 $ hver gang diasshowet bliver set).
Jeg kunne også bare gå i seng når jeg er så træt jeg ikke kan læse hvad du skriver :) det er Prestahotel.dk
Godnat Amino :)
Hehe, det er helt i orden :-)
Ja, og jeg vil lige tilføje at jeg har været 100 % tilfreds. Det er nu ret nemt, når min side også er hostet der, for så kan de klare alt teknisk for mig.