Jeg tror at Niels, længere oppe i tråden, kan noget :) Håber han vender tilbage til debatten! |
Kald mig Tute:Hvad er det for en applikation du har i tankerne?
Ja, det vil jeg så helst ikke gå for meget ind i :o)
Men så vidt jeg har kunne finde ud af, er det ikke lavet i forvejen. Selve applikationen er nok ikke ret besværlig eller dyr at lave, for den skal bare have et pænt interface, med et par dropdown menuer og et par indtastningsfelter. Det er det der sker, når man har gjort det, der koster.
Den registrer så lidt småting på telefonen, som den smider ned i en database, og sender et output tilbage til telefonen. Databasen har jeg tidligere fået et tilbud på, på lidt under 20.000 kr. Og det er derfor jeg ikke rigtig kan forstå at tilbuddet er som det er.
Men det ender nok med, at opgaven bliver spilttet op i 2 - 3 bidder, hvor dem der er billigst og bedst med hver del, for den del af opgaven. Og det håber jeg at jeg kan holde på under 50.000
Jeg kiggede lige på dit link til toiletrulle applikationen.. Der er godt nok nogen der har for meget fritid :o) Den type apps, tror jeg man kan få smidt i nakken for småpenge. Men jeg er før blevet overrasket..