jeg søger firmaer som kan lave t-shirts med tryk, alle som kan og er interesseret i en sådan opgave må meget gerne skrive her i tråden med en ca pris en 1 stk tshirt med tryk front og bag, bare i en farve. Trykket skal nok være en 10 x 20 cm på begge sider. |
1 stk t-shirt med tryk på front og bag
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Så er det bare at gå i krig.. prisen starter på 139 DKK incl. moms for tshirt med tryk.. /Charly |
hej prøv imageprint.dk det er dem jeg bruger jesper |
folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk
Hej Janus, Jeg sidder midt i opdateringen af MediaMouse''s nye hjemmeside, men mangler bl.a. nogle billeder at t-shirts med tryk. Vi har lavet mange, men aldrig overvejet at tage billeder af dem. Jeg mangler bl.a. nogle billeder af T-shirts med tryk i floucerence farver (dem jeg skrev om i en anden tråd - dem som lyser op i sort lys på bl.a. diskoteker). Derfor vil jeg gerne tilbydde dig en lille deal: Du får en sort t-shirts inklusiv dit logo i floucerende grøn på begge sider for 80 kr. - inklusiv moms og fragt. Og vi har til gengæld en t-shirt med floucerende farve til tage et billede af ![]() Hvis du er interesseret, så smid mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk |
Selvom det er et godt tilbud, så er selvlysende t-shirts nok liiige i overkanten til mig ![]() |
Hej Janus! Jeg skal lige være sikker: Du skal kun bruge 1 t-shirt eller hvad? Hvis du skal bruge flere vil prisen ligge på 70-80,- pr stk. ved 10 stk (som exempel) v.h. Lise Hadian |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)