Hej Aminoer, det er gået op for mig at man ikke kan klare alt selv - der er simpelthen ikke tid nok til det - og denne problemstilling skal jeg selvfølgelig have knust :) Som situationen er nu, når jeg ikke ordentligt i mål med mine projekter fordi jeg selv forsøger at lære hvordan alt hænger sammen i teori og udføre det i praksis. Dette er f.eks. programmering af hjemmesider, design af hjemmesider, seo-optimering, brugervenlighed, personligt salg, affiliate, markedsføring, idé generering, innovativ tankegang, brugeranalyser, osv. Da der ikke findes mere end 24 timer i et døgn + søvn + socialliv + fritid osv. så indser jeg faktisk at det er godt at have en viden omkring alle ting - men denne viden skal kunne udføres i praksis af dem som virkelig har forstand på det og brænder for det. Derfor mangler jeg nogle partnere som skal være med til at realisere de nuværende fem forretningsplaner som er klar til at kunne gå fra papir til praksis. Jeg mangler derfor partnere som har stor kendskab til Programmering og / eller Webdesign + grafisk arbejde Du vil få procenter i virksomheden og skal ikke ud at investere nogle penge. Dette ses som fritids projekter og vil ikke tage alverdens tid i løbet af ens uge. Skriv en besked til mig og jeg vil besvare alle ansøgningerne. Ser frem til at høre fra dig og nyd så lige weekenden ;) sådan her nyder jeg min weekend før jeg skal videre. Christian Madsen
|
Hej Christian
Det lyder spændende, og godt at du har så mange ideer.
Hvad kan du byde ind med, ved et eventuelt partnerskab?
.Adam