Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på messer / udstillinger . Hvordan gør jeg det bedre ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Vi bruger en masse penge på at delatge i udstillinger og messer hvert år. Men nu syntes jeg det er på tide vi for solgt noget mere når vi er afsted  for at retfærdiggøre at vi deltager.

Vi sælger dæk og fælge.

Da vi ikke ved hvilke fælge kunderne vil have og hvilke biler de evt kører i kan vi ikke lige aflevere varen på standen.  Så der er altid en mulighed for at springe fra da vi alligevel ikke kan give dem varen på messen

Slf præver vi at lukke alle de handler vi kan på stedet så kunderne ikke springre fra

Vi har har også prøvet at tage en masse mindre tilbehørs ting med som vi kan sælge/ aflevere på standen med det samme og det går der lidt af slf.

Vi laver også special priser på messen og i ugen efter vi de ikke kan bestemme sig

Hvad har i af trix ? Hvordan kommer i af med en messe varer på messer.

Slf kan man vælge at se messer som promovering af sit firma udelukkende men i disse tider skal der sku sælges noget når vi er afsted syntes jeg.

 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i en webshop? HVis i har, hvorfor har i så ikke en bærbar med på udstillingen - og kan vise kunden på stedet hvad han kan købe. Foretage købet omgående.

PS. Du kan altid købe messeudstyret engros hos os - og spare masser af penge ;-)

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jow og det gør vi øgså..

Men hvordan fanger vi folk bedre på en messe

Går de kun efter et godt tilbud

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin; jeg har ikke lige erfaringer indenfor dæk m.v. så ved ikke lige hvad der skal til for at sælge mere dirkete på messerne. Men jeg kan forstå at du har en webshop, så hvad med at lave en konkurrence for alle dem som tilmelder jeres nyhedsbrev evt. svare på et par spørgsmål, derved kan du efterfølgende fange kunderne via spændende nyhedsbreve, hvor du evt. sammen med gode tilbud giver et par gode råd med oveni?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at medbringe nogle søde modeller på messen, hvor folk kan få taget et billed med hende / dem. Det vil helt sikkert give meget mere opmærksomhed for jeres stand, hvilket i sidste ende forhåbentlig giver flere salg.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Nu er det jo utroligt svært at komme med kvalificeret råd, da jeg ikke kender til, hvordan I kommunikere med de besøgende. Nok det der er mest interessant, hvad siger de, når de siger ja men mener nej?

Noget tyder på, at de måske bare siger ja tak, fordi de bliver revet med stemningen og så når de kommer hjem, får de tænkt over tingene og vælger derfor fra til sidst.

Nu da I ikke kan hive alle jeres varer med ind til messen, hvorfor så fokusere på salg? Hvorfor ikke fokusere på, at I bliver husket?

Så når de har brug for dæk og fælge, vil de søge på jeres webshop eller besøg jeres butik.

Nu er det jo ikke små penge man skal købe for, så jeg tror afgjort at den personlige kontakt og tillid vægter højt, når kunderne skal ligge pengene. Fordi de ikke vil købe katten i sækken.

Her er mit råd til dig.
Skabe en tillidsvækkende samtale med de besøgende og give dem 90 dages fuld returret på alle dæk og fælge, ved køb på messen. Kunden betaler selv for retur fragten og varen og emballage skal modtages ubeskadiget. En særaftale som de skal underskrive ved køb.

Jeg kan forstille mig, at ingen af jeres konkurrenter på messen har et lignende tilbud. Og det fanger de besøgende med det samme.

Ja, der kommer måske nogle retur, men hvad gør det, når I alligevel har tjent langt mere end tidligere.

Jeg håber, at mit råd kan inspirere dig videre i dine tiltag.

Held og lykke her fra.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

AnnetteD:

Hej Martin; jeg har ikke lige erfaringer indenfor dæk m.v. så ved ikke lige hvad der skal til for at sælge mere dirkete på messerne. Men jeg kan forstå at du har en webshop, så hvad med at lave en konkurrence for alle dem som tilmelder jeres nyhedsbrev evt. svare på et par spørgsmål, derved kan du efterfølgende fange kunderne via spændende nyhedsbreve, hvor du evt. sammen med gode tilbud giver et par gode råd med oveni?

100 % enig

Få lavet et par store roll ups med evt billeder af gevinsten "VIND NYE ALUFÆLGE BLA BLA"

og så ellers bare få tilmeldt nogle kunder til jeres nyhedsbrev.

Man kan jo håbe på at folk der ikke har en bil, ikke deltager i konkurrencen!

 

Og hvis du har nogle gode tilbud så skal kunderne i nyhedsbreve nok reagere på dem!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)