Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en virkelig fantasiful og dygtig tegner!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis overskriften passer på dig, eller en du kender så skriv til mig :-)

Jeg leder efter en der kan tegne det jeg beskriver. Der vil være en smule økonomisk i det, men det skal også ses som en interesse. Hvis jeg kan lide det jeg ser, vil der være en god mulighed for fremtidigt samarbejde, hvor man selvfølgelig ville få mere betaling. 

Jeg har brug for mere end en, så hold jer ikke tilbage. Jeg vil selvfølgelig bede om nogle tegnings eksemplar før jeg vil beslutte mig for hvem jeg bruger. 

Det skulle også gerne være en jeg på en senere tidspunkt vil have personen ud og arbejde i firmaet. Jeg skal selvfølgelig nok forklare hvad det skal bruges til hvis der er nogle interesseret.

Hilsen Jonas

Nyopstartet!

Håber på der er nogle der kan hjælpe. Det ville blive værdsat.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 08:04

Jeg vil gerne høre mere om det du skal bruge. Du kan evt. sende mig en personlig mail, hvis ikke du vil skrive om det, her i tråden.

På mit website, kan du se nogle af mine illustrationer.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:04

Hulahoppigen:

Jeg vil gerne høre mere om det du skal bruge. Du kan evt. sende mig en personlig mail, hvis ikke du vil skrive om det, her i tråden.

På mit website, kan du se nogle af mine illustrationer.

Lækre ting du laver, hvad koster det at få lavet (bare ca.) en modetegning til fri anvendelse?

Køb ren argan olie her

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 05:13

Lagersalg123 - JEN:
Lækre ting du laver, hvad koster det at få lavet (bare ca.) en modetegning til fri anvendelse?

Tak for rosen: :-)
Prisen varierer alt efter opgavens karakter og hvor detaljeret illustrationen skal være. Men en alm. farvelagt modetegning koster 1.200 kr. og så er det din og du kan bruge den hvor du vil.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 08:00

Jeg vil gerne høre en smule om opgaven om det er noget jeg kan og har interesse i
Hvor detaljeret skal det være?

Farve eller sort hvid?

osv. vil evt. gerne forsøge at lave en af de tegninger du ønsker for at se hvordan det bliver

De bedste tanker
Anders

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)