Jeg syntes det er en rigtig lækker side, og kan se muligheder. Syntes dog ikke det du annoncerer med hænger sammen med indholdet. Jeg kunne ikke finde en eneste opskrift. Kun adsense reklamer og restaurant links.
Jeg syntes det er en rigtig lækker side, og kan se muligheder. Syntes dog ikke det du annoncerer med hænger sammen med indholdet. Jeg kunne ikke finde en eneste opskrift. Kun adsense reklamer og restaurant links.
jeg er igang med opskrifterne :) Jeg kæmper hårdt på at få dem lavet :) Adresserne er et suplement til opskrifterne :)
Jeg er ved at få en aftale i hus med en rigtig god Sushi kok der skal tage nogen lækre step by step billeder til opskrifterne, så jeg tager de simple først hvis alt går efter planen :)
Jeg forstår ikke det store danmarkskort som fylder hele siden, den smule baggrunden jeg kan se, kunne med fordel ændres til sushi-relateret stemingsbillede evt. lækre råvare materiale taget tæt på el. ?. Samtdig skal der være mere sammenhæng mellem top banneret og bunden. det er 2 forskellige designs.
ellers er ideen med sushi opskrifter rigtig godt, og vil nok falde i manges smag og fint at kombinere det med adr. til sushi takeaway når det mislykkes i køkkenet :)
Jeg forstår ikke det store danmarkskort som fylder hele siden, den smule baggrunden jeg kan se, kunne med fordel ændres til sushi-relateret stemingsbillede evt.
Du har nok helt ret med det store Danmarks kort, jeg kunne nok give det en underside istedet for for at samle alle Restauranter der :)
Det med stemnings billeder var en god idé jeg må få taget nogen super fede nogen!
AnnetteD:
ellers er ideen med sushi opskrifter rigtig godt, og vil nok falde i manges smag og fint at kombinere det med adr. til sushi takeaway når det mislykkes i køkkenet :)
Det er lidt det samme mentalitet jeg har :) Det er om at holde tungen lige i munden :P