Hej Peter.
Der er noget du har fået helt galt i halsen.
Jeg har ikke tilbudt at stifte selskabet for trådstarter, jeg nævnte blot Smba som en mulighed.
Du skrive at jeg sælger Smba, det kan vel kun af udenfor stående tolkes som at jeg sælger skuffeselskaber, hvilket absolut ikke er korrekt.
Jeg har på intet tidspunkt villet sælge et Smba til en ung jysk knægt.
Når du nu selv åbner sagen, så er det korrekt at jeg gerne ville hjælpe en ung fyr på 15 år med at få hans ulovlige virksomhed gjort lovlig. I den forbindelse har vi talt om Smba som en mulighed, men også Aps.
Hele rådgivningen har været gratis ud fra min betragtning om at jeg gerne ville hjælpe vedkommende på rette spor.
Det er korrekt at jeg har tilbudt at være medstifter i forbindelse med at jeg så deltager aktivt med regnskab og bogføring den anden medstifter skulle så være hans far. Det er mig bekendt ikke ulovligt såfremt vi begge deltager aktivt i selskabet.
Men jeg kan forstå at det er takken for helt gratis at forsøge efter bedste evne at hjælpe en ung amino.
hvis formålet er at sætte en stopper for den slags filantropisk arbejde så er det måske lykkedes.
Jeg kan ihvertfald stå ved hvad jeg har rådgivet den unge fyr om, og har absolut ikke noget at skamme mig over.
Jeg har lige fra starten af gjort det helt klart for knægten at min interesse alene var at hjælpe ham, vel at bemærke gratis, samt og det er vel rimeligt at få den forretning der ligger i at lave hans bogføring og regnskab.
De bedste hilsener
Anders Mikkelsen
Nr1