Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav på ophævelse af køb af en frisør saks (B2B)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Så kender du sikkert os prisen på en bøtte voks haha... Slap af det koster nada man!

hehe ja burde jeg kende om nogen, men dem jeg får fremstillet er ikke helt billige, da der faktisk er ekstremt stort indhold af gode og dyre ingredienser i.

Men det er lige før at med DAXWAX så er emballagen det dyreste hehe

Så lige med mine voks produkter er der et ganske højt value for money ratio..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:06

Lagersalg123 - JEN:

hehe ja burde jeg kende om nogen, men dem jeg får fremstillet er ikke helt billige, da der faktisk er ekstremt stort indhold af gode og dyre ingredienser i.

Men det er lige før at med DAXWAX så er emballagen det dyreste hehe

Så lige med mine voks produkter er der et ganske højt value for money ratio..

Alt kosmetik er en money maschine! Emballagen koster typisk mere end selve produktet...

Og udviklingen af produktet koster, men bliver dækket mere end rigeligt ind. Ik så sært at L´oreal, Este Lauder mm tjener boxen hehe

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:10

Fashion-Seller:

Alt kosmetik er en money maschine! Emballagen koster typisk mere end selve produktet...

Yep - en dagcreme af ekceptionel høj kvalitet med specielle olier, aloe vera og bla bla bla koster under 10 i produktion inkl billig emballage og tryk/etiket. Med dyr emballage op til 15-20.

Den billige kan sælge fra 199-399 i udsalg og den dyre 499-899 i udsalg.

Jeg tjekke en serum der vandt Dnaish Beauty Awards sidste år, den kostede vist 1.300 eller 1.500 i udslag, jeg ville kunne lave tilsvarende i ekstrem emballering til maks 50 - med samme indhold. Og i billig emballering til 25-30

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:37

Lagersalg123 - JEN:

Yep - en dagcreme af ekceptionel høj kvalitet med specielle olier, aloe vera og bla bla bla koster under 10 i produktion inkl billig emballage og tryk/etiket. Med dyr emballage op til 15-20.

Den billige kan sælge fra 199-399 i udsalg og den dyre 499-899 i udsalg.

Jeg tjekke en serum der vandt Dnaish Beauty Awards sidste år, den kostede vist 1.300 eller 1.500 i udslag, jeg ville kunne lave tilsvarende i ekstrem emballering til maks 50 - med samme indhold. Og i billig emballering til 25-30

Det er så crazy hahaha

Og så tror alle bare, at tøjbranchen er en guldåre... De aner ik, hvor høj produktionsprisen er i forhold til vejl, når der sammenlignes med kosmetik hehe

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 12:07

Fashion-Seller:

Lagersalg123 - JEN:

Web-siden.dk:

Jeg mener ikke at man kan forvente det helt store af en saks til 2800 det er da ikke en professionel saks?

Hmmm sakse er vist ikke dit speciale vel? Smile

Så skal det vist være den virtuelle af slagsen ;D

Jo har solgt sakse og professionelle slibninger......Wink

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Msn kan kende en dyr saks fra en billig saks, hvis saksen har en ekstra påført overflade en legering de er somregel kun de billige sakse der har det.

De dyre sakse har også slibegaranti de fleste op til 10 år hvilket betyder at ejeren bare kan sende saksen til slibning og kommer den ikke retur i tilfreds stand har de i princippet brudt garantien.

En grund til at den ikke kan klippe kan være at den skal justeres på justeringsskruen hvis denne står forkert kan saksen jo ikke klippe.

En typisk pris på en slibning ved hsm jeg kender ligger på 400 kr men så er saksen også virkelig skarp og der går typisk et år inden den skal slibes igen, hvilker giver saksen lang levetid, og kort ventetid på at få saksrn retur.

vh preben

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:43

Web-siden.dk:

Msn kan kende en dyr saks fra en billig saks, hvis saksen har en ekstra påført overflade en legering de er somregel kun de billige sakse der har det.

Det er der som regel ingen frisører der kan se eller har forstand på. De skal have fokus på hvilken type stål der er tale om og hårdheden af stål anvendt, det fortæller noget om holdbarheden og antal slibninger man kan lave.

De dyre sakse har også slibegaranti de fleste op til 10 år hvilket betyder at ejeren bare kan sende saksen til slibning og kommer den ikke retur i tilfreds stand har de i princippet brudt garantien.

Jeg kender ikke umiddelbart nogen der giver 10 års slibegaranti, for en producent kan ikke indestå for at den der sliber saksen gør det korrekt. Der er nogle der giver 10 års materiale garanti - det er noget helt andet.

En grund til at den ikke kan klippe kan være at den skal justeres på justeringsskruen hvis denne står forkert kan saksen jo ikke klippe.

Korrekt.

En typisk pris på en slibning ved hsm jeg kender ligger på 400 kr men så er saksen også virkelig skarp og der går typisk et år inden den skal slibes igen, hvilker giver saksen lang levetid, og kort ventetid på at få saksrn retur.

Der findes også slibere der kører rundt til salonerne og sliber på stedet og der gives så rabat jo flere der får slebet ved besøget.

vh preben

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 12:51

Jens Stæhr:
Det er vel næsten lige meget hvad der er tale om, vi har alle fuld returret på de vare vi køber, ifg. købeloven.

Der er da noget du totalt har misforståeterken mht. returrret.  Uanset om der er tale om forbrugerkøb eller handelskøb (b2b)  har man ikke returrret.

Ved forbrugerkøb er der dog en undtagelse såfrem der er tale om vare købt via internettet har forbrugeren 14 dages returret, dette fremgår af forbrugeraftaleloven.

Til en anden god gang bør du ok lige læse købeloven før du udtaler dig!

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Lagersalg123 - JEN:

Det er der som regel ingen frisører der kan se eller har forstand på. De skal have fokus på hvilken type stål der er tale om og hårdheden af stål anvendt, det fortæller noget om holdbarheden og antal slibninger man kan lave.

Nu skal du ikke tro at alle frisører er blondiner, der sniffer hårlak. Wink

Når man arbejder lidt med nogle ting, så vil man naturligt få en følse af hvad man har mellem fingerne. Og det uanset hvad branche eller andet.

Nu kender jeg flere frisører, selvom jeg ikke har hår, og de er faktisk meget intelligente at snakke med, og har fuldt ud styr på de ting de vil have mellem fingerne.

Synes denne kommentar er lidt nedladende. Man kan jo sagtens møde nogle i alle brancher der ikke har styr på deres ting.

Til emnet

Tror bare hun må tage det som dyre lærepenge. Kedeligt.

Nu render jeg tit også og udvikler min forretning, og typisk så kan man bestille prøver hos de leverandører man handler meget med. Selvfølgelig kan det ikke samlignes. Og ja jeg smidder over 20k ud, hvert år, for at prøve nye produkter som enten er mere miljøvenlige eller bare fordi at jeg synes de ser smarte ud. Og desværre er det noget af det som der hører med til at drive firma.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Når man arbejder lidt med nogle ting, så vil man naturligt få en følse af hvad man har mellem fingerne. Og det uanset hvad branche eller andet.

Hvorfor jeg også siger andetsteds, at det ikke er særligt smart at købe noget man ikke har prøvet, da en saks er frisørens vigtigste redskab.

Jeg er stadig af den overbevisning, at frisører i almindelighed ikke kan se forskel på ståltyper og se hvordan stålet er behandlet, det er det jeg skriver og er ikke nedladende i mine øjne.

Det er korrekt at nogle ved hvad de skal/bør købe - men de ved ikke hvordan de tjekker det.

Om man kan føre en intelligent samtale med en frisør eller ej, det har jeg ikke udtalt mig om Smile 

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)