Vil det sige at en kombination af Dankort og udenlandske kort vil koste 4.500,- Kr. i oprettelse plus 2.000,- Kr. pr. år? Altså 6.500,- første år og efterfølgende 2.000,- per år? Eller er PBS* så fair at inkludere oprettelsesbeløbet ved Dankort (250,- Kr.) i de 3.500,- Kr. hvis man også starter med internationale betalingskort?
Er der generelle retningslinjer for hvor meget man skal betale i sikkerhed ud fra hvor dyre varer man sælger? Skal man betale dobbelt sikkerhed hvis man starter med begge typer betalingskort?
Er der nogen der har erfaringer med hvad vilkårene er for at få indløsningsaftale med fx SEB Sverige/Euroline? Jeg mener at have læst at de har specifikke krav til årsregnskab mv.?
Jeg er klar over at ovenstående priser er eksklusiv moms samt at de ikke inkluderer nogen form for betalingsgateway.
Det er korrekt antaget, som du skriver det, mht. Priserne. Og ja, de er så "flinke" at lade de 250 kr. I oprettelse være inkluderet i de 3500,- i oprettelse af det andet kort, hvis du køber både dankort og udenlandske kort.
Prøv at tjekke Swedbank ud, de er på vej ind på det danske marked for indløsning af betalingskort. Du skal dog stadig benytte PBS/NETS til Dankort, da de har monopol på dette.
Swedbank tager kun 2.000 i oprettelse, ingen årlig gebyrer - og du får din betaling efter 2 bankdage - imod PBS/NETS 40 dage ;-)
og du får din betaling efter 2 bankdage - imod PBS/NETS 40 dage ;-)
Jeg har modtager også dankortbetalinger via PBS/NETS i løbet af et par dage.
Men de 40 dage du nævner er måske via Visa?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Prøv at tjekke Swedbank ud, de er på vej ind på det danske marked for indløsning af betalingskort. Du skal dog stadig benytte PBS/NETS til Dankort, da de har monopol på dette.
Swedbank tager kun 2.000 i oprettelse, ingen årlig gebyrer - og du får din betaling efter 2 bankdage - imod PBS/NETS 40 dage ;-)
Til gengæld kræver det en multiindløser-setup hos vores gateway. Dette er ved fx ePay en mærkbar ekstraudgift da dette kræver en "ePay Business" (100,- Kr. mere per måned) plus 0,25 Kr. per betaling.
> Til gengæld kræver det en multiindløser-setup hos vores gateway. Dette
er ved fx ePay en mærkbar ekstraudgift da dette kræver en "ePay
Business" (100,- Kr. mere per måned) plus 0,25 Kr. per betaling.
Det er ikke hos alle PSP'er den slags koster extra. Hos ex. Quickpay er det gratis/inkl. i grundprisen.