Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Total Trolley & Mus ( Vareparti ) Tilbud :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle Aminoer Her er nogle varepartier, som der helt sikkert kan laves gode penge på nok 4x indkøbs pris hvis ikke mere..

Jeg har nemlig fået sagt mit lager op, og lige nu står det hos en kammerat, der kan det jo ikke stå for evigt, men det sådan landet ligger er at jeg ikke har tid til at få gjort noget ved det!.. Det drejer sig om følgende produkter: Total Trolley, trappestige, sækkevogn og flyttevogn.

Jeg har fundet et youtube klip af den som giver et meget godt billede af hvad den kan, men slå lyden fra og sæt noget musik på istedet ( se den og du ved hvorfor )

Det drejer sig om en 30 stykker, jeg kan desværre ikke tælle dem præcist da alt er stablet ;)

Men 5 +/-. Produktet i sig selv er et godt produkt solidt, god indpakning, god idé dvs. god til videresalg, det hele parti blev købt i 2009 som bestod af 180, produktet er blevet solgt online og på kræmmermarkeder. Produktet sælges bedst når det ses! Prisen vil være 50% under min indkøbs pris... 50 kr. et godt tilbud hvis du kan opbevare det! Første der kommentere de gerne vil købe det får det :) _________________________________________________________________________________________

Næste Tilbud. Optiske Computer Mus (USB) inkl. PS2 adapter

En god mus til den person som bare surfer på nettet og tjekker mails, vil ikke sige den er velegnet til den hardcore Counter Strike spiller, men alm. brug. Selve PS2 adapteren koster 40 kr hos min lokale PC forretning.

Hele varepartiet er der ca. 200 stk. hvis du "kun" vil købe 80 stk. kan vi også godt finde en mellemvej prisen vil dog ikke være 9 kr. så.

Hvis du tager hele varerpartiet af vores Computer Mus vil prisen være. kr. 9 stk. igen under min indkøbs pris.. _________________________________________________________________________________________

Hvis du vælger at købe et helt parti, så vil der også følge en andre masse små ting med, som også bare skal væk, Legetøj og andre små ting.

Partiet er i Helsingør og kan godt beses før køb.

Afhentning er nok den bedste løsning, ellers kan vi godt findeudad at sende det, men det bliver "køber der betaler for fragt"

Ser frem til nogle hurtige handler mvh. Casper Birch Buchberg :)

Kan også kontaktes på mobilen 31 57 24 06

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 12:40