Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man regne med det koster?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer. Står og overvejer at starte en webshop op med tøj i den dyre ende, dog uden at være DE dyreste(gucci osv.) til mænd/drenge i alderen 18-25. Min plan er at oprette 2 aps selskaber, for også at få et holding selskab. Jeg har ikke arbejdet med tøj på nogen måde før. Men jeg mener selv jeg har et stort netværk at trække på. Jeg regner med at skyde 125.000-150.000 kr. ind i projektet. Min spørgsmål er: Hvor mange penge skal jeg cirka vælge at bruge på varelager, marketing, webshop osv. Håber virkelig i kan hjælpe mig. På forhånd tak. Casper
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:22

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 17:15

Og hvis man gerne vil have et varelager?

Fra Viborg
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:34

Hvis du kan, så hold dig fra et varelager ,)

Jeg plejer at sige at opstart af en webshop med unikt og prof design koster cirka 45000,-
Dertil SKAL ligges masser af markedsføringskroner, der er ikke noget der er vigtigere - hva skal du med en lækker shop med lækre produkter, som ikke får besøgende? ;)

Hvis du har brug for hjælp til online markedsføringen har vi no-cure-no-pay-løsninger som vores kunder er rigtig glade for... 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:30

Torsten Nielsen:
Jeg plejer at sige at opstart af en webshop med unikt og prof design koster cirka 45000,-

Tjah hvis man får den lavet i Danmark. Vores team er outsourcet så vi kan lave det til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år. (eneste mer udgift er PBS godkendelse).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)