Jeg har webshop + fysisk butik, hertil benyttes Oscommerce til lagerstatus samt ordre (POS-system vha. direkte indtastning af ordre i OSCommerce).
Mit spørgsmål er nu: Jeg har adskillige leverandører,og en hel del varenumre + flere kommende. Hvordan håndteres kontrol af lager + restordre (både hos kunder og leverandører) bedst? Jeg overvejer integration imellem OSC+Summa, men er blevet i tvivl om Summa er godt nok til at kunne klare mine krav godt nok? Er der evt. andre steder jeg burde kikke - evt. noget med bedre fremtid?
Er der nogle som har nogle inputs, evt. praktisk erfaring med OCS+Summa+lagerstyring+restordrer+flere leverandører m.v.?
Til sidst så vil jeg gerne hjælp til brug af Summa med lager, leverandører m.v. - nogle som kan anbefale én i Nordjylland/Aalborg området?
du er da velkommen til en uforbindende snak om dine lagerproblemer i Summa ..... men også hvad der er af alternativ på et noget mere avanceret program som Aesiras
som du kan se i min foot´er så har jeg 2 aktiviteter i begge programmer og er placeret i Aalborg
Overvej at få det kodet direkte i din osC shop, så løber du ikke ind i regnskabsprogrammernes begrænsninger. Du kan jo sagtens efterfølgende når ordrerne er ekspederet lave udtræk til økonomisystemet.
Hvad mener du præcist med at kode det direkte ind i OSC? Tænker du på varelageret, eller bogføringen? Har du evt. et eksempel eller andet jeg kan tage et kik på?