Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd ang. SummaSummarum + Oscommerce + varelager og daglig drift - er det tilstrækkeligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har webshop + fysisk butik, hertil benyttes Oscommerce til lagerstatus samt ordre (POS-system vha. direkte indtastning af ordre i OSCommerce).

Mit spørgsmål er nu: Jeg har adskillige leverandører,og en hel del varenumre + flere kommende.
Hvordan håndteres kontrol af lager + restordre (både hos kunder og leverandører) bedst? Jeg overvejer integration imellem OSC+Summa, men er blevet i tvivl om Summa er godt nok til at kunne klare mine krav godt nok?
Er der evt. andre steder jeg burde kikke - evt. noget med bedre fremtid?

Er der nogle som har nogle inputs, evt. praktisk erfaring med OCS+Summa+lagerstyring+restordrer+flere leverandører m.v.?

Til sidst så vil jeg gerne hjælp til brug af Summa med lager, leverandører m.v. - nogle som kan anbefale én i Nordjylland/Aalborg området?

Mvh.
Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 01:56

du  er  da velkommen  til en  uforbindende  snak   om   dine  lagerproblemer  i  Summa   .....  men  også   hvad  der  er  af  alternativ    på  et   noget  mere avanceret  program  som   Aesiras

som  du  kan  se  i min  foot´er    så   har  jeg  2  aktiviteter   i  begge programmer  og er placeret i  Aalborg

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:13

Overvej at få det kodet direkte i din osC shop, så løber du ikke ind i regnskabsprogrammernes begrænsninger. Du kan jo sagtens efterfølgende når ordrerne er ekspederet lave udtræk til økonomisystemet.

Jimmy

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 00:15

hejsa, tak for tilbuddet - jeg kikker lige linksene igennem :)

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 00:17

Hej Jimmy

Hvad mener du præcist med at kode det direkte ind i OSC?
Tænker du på varelageret, eller bogføringen? Har du evt. et eksempel eller andet jeg kan tage et kik på?

Mvh.

Anders 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)