Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google blevet sur på mig ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 162
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg taster følgende ind i googles søgefelt :"link:web-ice.dk" kommer der ikke een side retur ?

Det ændre ikke noget hvis der står www foran.

Jeg ved jo at der er mange sider (ikke alle lige relavante) der linker til mig. men hvorfor er der ingen på listen ?

Har dette nogen praktisk betydning for min ranking i google, altså at der ingen resultater kommer på link:web-ice.dk?

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:28
Hej Peder

Det er fordi Google ikke vedligeholder deres Link: register. Det betyder ikke noget for din placering.

Søg på Link: på fx live.com i stedet, og du får et bedre billede af alle links til dig

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:03
Ang. Live.com

jeg har lagt mærke til at begge mine site ligger meget bedre på linve.com end på google. Det er iøvrigt også gøldende for jubii.

Er der nogen, der ved om live.com er meget brugt?

jesper

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:21
Live.com er ikke meget brugt. Google står vist for noget der ligner 80% af det hele, og Live.com har kun en lille andel af resten.

Men det kan vi (som har endnu bedre resultater på live) jo håbe på, at MS gør noget ved med tiden :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:26
Link: komandoen i Google har ikke virket længe. Det meste præcise resultat får du med Yahoo Site Explorer. Husk bare at her skal du bruge linkdomain: komandoen

Google har langt fra 80% af søgetrafikken på globalt plan. Til gengæld er den væsentligt højere end 80% hvis man ser isoleret på Danmark.
Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 16:16
Dato: 19-01-2007 10:25:35 Forfatter: Mikkel deMib Link: komandoen i Google har ikke virket længe. Det meste præcise resultat får du med Yahoo Site Explorer. Husk bare at her skal du bruge linkdomain: komandoen

Google har langt fra 80% af søgetrafikken på globalt plan. Til gengæld er den væsentligt højere end 80% hvis man ser isoleret på Danmark.

Yahoo virker heller ikke - de skriver blot "kommer snart"

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:45
Yahoo Site Explorer virker fint her, og har altid gjort det. Noget tyder på du taster forkert :)
Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 17:36
Tja Mikkel - jeg ved du er en haj (det har Martin ihvert fald fortalt mig for nogle år siden) med uanset om jeg bruger yahoo.dk eller yahoo.com kommer den blot op med et skærmbillede med Yahoo Site Explorer BETA "kommer snart"

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:48
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)