Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg vil gerne finde nogen leverandør af sko, jeg har været inde og kigge på alibaba men hvordan ved jeg om de leverandør ikke er fake, og hvor kan jeg finde troværdige leverandør?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:33

1. Find ud af hvilken type sko du ønsker at købe

2. Find ud af hvor de er fra (land)

3. Søg efter fabrikker i det pågældende land.

4. Se hvilke af de fabrikker der udstiller på messer.

5. Se om der er en messe lige om hjørnet, besøg dem hvis du kan (husk visitkort)

6. Se om der findes information (god og dårlig) om fabrikken/fabrikkerne på nettet

7. Find ud af om der er kvalitetsproblemer med de sko de fabrikerer.

8. Hvis ikke der er en upcoming messe indenfor overskuelig fremtid, så send fabrikken en mail og bed om yderligere information omkring de skotyper du ønsker.

9. Vent

10. Indgå en aftale om kom i gang.

God vind og fornøjelse med dit projekt.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 15:37

Hej

mange tak for hjælpen :-)

Jeg ved godt hvilke sko jeg gerne vil have osv :-)

Det ser ikke ud til der er rigtig nogen messer i overskudelig fremtid.

De leverandør jeg har fundet på alibaba, har alle en hjemmeside og virker som seriøse, men man ved jo aldrig. Når jeg sender dme en mail tilføjer de mig på msn? det synes jeg virker lidt underligt, men nu ved jeg ikke hvordan kulturen er i Kina, men i danmark gører man jo ike sådan noget, så jeg får den opfattelse af, at de er fake.

Men kunne være dejligt at finde en seriøs leverandør der ikke snyder en :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:46

maja:
Når jeg sender dme en mail tilføjer de mig på msn? det synes jeg virker lidt underligt, men nu ved jeg ikke hvordan kulturen er i Kina, men i danmark gører man jo ike sådan noget, så jeg får den opfattelse af, at de er fake.

Det er ved at være ganske normalt. Kineserne har set lyset for fremtidens købmænd, og det er ikke via telefax og lignende hehe

maja:

Men kunne være dejligt at finde en seriøs leverandør der ikke snyder en :-)

Det kan du aldrig være sikker på, der er det så at det til tider godt kan betale sig at have en god aftale. En god aftale som nybegynder i markedet, er stort set ikke værd at bruge tid på i Kina. Det er du ikke stor nok til, så er det nemmere i Europa.

Men det du lærer mest af vil være at gå i gang småt og lade det vokse og se hvordan tingene går.

PS det er heller ikke usædvanligt at kineserne handler med overførsel af penge via Western Union, men der skal man have styr på hvem man har med og gøre og virksomhedens renommé osv osv.. men ellers er det ok for sample orders osv osv..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:48

ups glemte lige.. se på dem der afholder messerne om der ikke er en udstillerliste, og findes ofte også på afholdte udstillinger, så kan du se hvem der bruger penge på at promovere tingene.

Det er dog ikke altid de helt store fabrikker er sådanne steder, men de er også ligeglad med et land som DK . da de på mindre end 1 måned kunne lave 2 par sko til alle indbyggere her :)

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 15:49

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 15:51

Nåh okay, jamen mange tak for svarene, tror jeg har fundet en leverandør i england, det er lidt nemmere end Kina :)

Det er ret nyt for mig det her, så ved ikke så meget om det :-) men tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)