Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor/rådgiver anbefalinger?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil starte et enkeltmandsvirksomhed og har brug for en god revisor/rådgiver, der kan hjælpe mig med det økonomiske.

Jeg har brug for en del hjælp i starten mht. hvordan jeg skal skrue virksomheden sammen; skat, moms, likviditet, faktura, løn, bil m.m.

Derefter forestiller jeg mig, at jeg fast har brug for at få lavet bogføring, regnskab m.m.

Jeg holder til i Roskilde.

Er der nogle der kan anbefale en god - og forholdsvis billig - revisor, der har erfaring med enkeltmandsvirksomheder og har en god "all-round-viden"?

På forhånd tak!

Mette.

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 12:17

Hej Mette

Jeg vil gerne hjælpe dig. Du skal være velkommen til at kontakte mig på 26 16 98 70. Du kan evt. se mere på www.v-bf.dk

mvh
Michael V. Kristensen
Vesterskov Bogføring

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:49

Hej Mette,

Kig på min hjemmeside for revisor og økonomisk rådgivning.

Rådgivning af revisorassistent for 395 kr. i timen, og bogføring for 250 kr. i timen. Skulle du have komplekse problemstillinger, som kræver en registreret eller statsautoriseret revisor, så er de tilknyttet på freelancebasis.

Hilsen
Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:30

Hej Mette

Jeg vil anbefale dig at kontakte Jørgen fra Revisorerne i Skals på 86694600 - du kan bare hilse fra mig, så skal i nok få en god snak ,)

De er rigtigt behagelige og ikke slemme til at sende regninger på alverdens ting og sager.
Der er selvfølgelig et stykke fra Roskilde til Skals i Jylland, men rigtig meget kan klares over telefonen, og det er helt sikkert ikke et firma hvor du bliver "plukket"

Hvis du gerne vil have nogen der ligger lidt tættere på, så vil jeg anbefale dig at vælge et lille kompetent revisionsfirma.. Jeg har prøvet begge dele - vi får langt mere service hos det "lille" firma OG de er billigere... 
De 2 store revisionsfirmaer jeg har arbejdet med var rigtig gode til at sælge sig selv ind, men de var desværre ikke så gode til rådgivningen da det kom til stykket OG de kostede 2-3 gange så meget som vi var vant til ;) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:42

Hej Mette,

Jeg bruger selv og kan kun anbefale Martin E. Jensen, der også selv har tilbudt sin hjælp. Han er rigtig god til at forklare og yderst tålmodig.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2112
Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Se dig godt for.... og få en prisindikation inden samarbejde. Er selv blevet taget i r....

Det har kostet mig rigtig mange penge, hvor jeg har fået ALT FOR DÅRLIG RÅDGIVNING.

Kun et lille fif til dig. Taler af meget dårlig erfaring.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:55

Hej Pythonrap,

Jeg er 100% enig med dig. Men hvordan skal man "se sig godt for", når man ikke ved hvem man skal kontakte, eller ved hvordan en revisor giver rådgivning - før man har prøvet vedkommende?

Noget af det man kan gøre, for at finde en dygtig og ærlig rådgiver, er at lytte til andres anbefalinger i et forum som dette. Så det interessante er, om du i dag bruger en revisor, som du kan anbefale?

Desværre kan man ikke se på en virksomhed eller person, om de leverer god eller dårlig rådgivning. Man må følge sit instinkt, og nogle gange får man sig desværre en lang næse.

I et forum som dette, kan spørgeren kigge på de forskellige revisorer og bogholdere, og læse nogle af deres tidligere indlæg, og prøve at gøre sin egen vurdering. Det er efter min mening den bedste måde, til at finde en god revisor eller bogholder.

Priser er et andet vigtigt område. Desværre er god rådgivning ikke lig med dyr rådgivning. Jeg har set adskillige eksempler på, at en dyr revisor leverer overfladisk rådgivning, uden at hjælpe kunden mere end højst nødvendigt.

Det virker som om, at disse revisorer bare skal tjene mest muligt på flest kunder, og ikke har nogen skrupler med at fakturere et sted imellem 1.000 og 3.000 kr. i timen, og så i øvrigt ikke holde kunden opdateret med mulige fradrag og andre relevante økonomiske forbedringer i kundens virksomhed.

Jeg synes det er uanstændigt, og det er også en af årsagerne til at jeg har startet min virksomhed, hvor jeg leverer ærlig rådgivning til fair priser. Det er ikke en millionforretning, men til gengæld leveres et ærligt og grundigt stykke arbejde, og skulle der være områder, som ikke ligger indenfor kompetencen, så kan der altid knyttes en ekspert til som freelancerådgiver.

Mvh.
Martin E. Jensen
123Regnskab

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette.

Det lyder som om du har brug for Anette Sand fra regnskabsskolen.

men der findes også mange andre små regnskabsfirmaer med dygtige og kompetente indehavere på Sjælland.

Jeg selv er partner i et firma hvor vi lægger vægt på god og kompetent rådgivning, og at sørge for at kundens regnskab bliver holdt ajour. Den slags findes helt givet også på Sjælland og Anette Sand er en af dem.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29

Nå...Anders.

Tror du ikke Martin kan klare de 30 bilag...det tror jeg nu sagtens!

MvH

Peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 15:35

Martin E. Jensen:

Hej Pythonrap,

Jeg er 100% enig med dig. Men hvordan skal man "se sig godt for", når man ikke ved hvem man skal kontakte, eller ved hvordan en revisor giver rådgivning - før man har prøvet vedkommende?

Noget af det man kan gøre, for at finde en dygtig og ærlig rådgiver, er at lytte til andres anbefalinger i et forum som dette. Så det interessante er, om du i dag bruger en revisor, som du kan anbefale?

Desværre kan man ikke se på en virksomhed eller person, om de leverer god eller dårlig rådgivning. Man må følge sit instinkt, og nogle gange får man sig desværre en lang næse.

I et forum som dette, kan spørgeren kigge på de forskellige revisorer og bogholdere, og læse nogle af deres tidligere indlæg, og prøve at gøre sin egen vurdering. Det er efter min mening den bedste måde, til at finde en god revisor eller bogholder.

Priser er et andet vigtigt område. Desværre er god rådgivning ikke lig med dyr rådgivning. Jeg har set adskillige eksempler på, at en dyr revisor leverer overfladisk rådgivning, uden at hjælpe kunden mere end højst nødvendigt.

Det virker som om, at disse revisorer bare skal tjene mest muligt på flest kunder, og ikke har nogen skrupler med at fakturere et sted imellem 1.000 og 3.000 kr. i timen, og så i øvrigt ikke holde kunden opdateret med mulige fradrag og andre relevante økonomiske forbedringer i kundens virksomhed.

Jeg synes det er uanstændigt, og det er også en af årsagerne til at jeg har startet min virksomhed, hvor jeg leverer ærlig rådgivning til fair priser. Det er ikke en millionforretning, men til gengæld leveres et ærligt og grundigt stykke arbejde, og skulle der være områder, som ikke ligger indenfor kompetencen, så kan der altid knyttes en ekspert til som freelancerådgiver.

Mvh.
Martin E. Jensen
123Regnskab

Jeg er helt enig med Martin. Hver gang man indgår en aftale med en ny leverandør (uanset branche) løber man en risiko. Prøv f.eks. at se på deres hjemmeside. Virker det troværdigt. Tag en snak med pågældende. Stil et par supplerende spørgsmål og lyt til din mavefornemmelse når du får svaret. Virker der til at være en god kemi? Det sidste er meget vigtigt, ikke mindst i denne branche. Så der er mange muligheder for i hvert fald at få sorteret dem fra, man ikke ønsker at samarbejde med. Men husk også, at der i alle brancher (forhåbentligt) er mange seriøse udbydere. Heldigvis er det de færreste der driver virksomhed med det eneste formål at snyde deres kunder.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)