Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown VPS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ville høre om der var nogle der har erfaringer med opsætning er webshop på en Surftown VPS?

Surftown yder absolut ingen support på dette produkt, hvilket jeg synes er ærgeligt, da det jo ellers virker som et godt produkt. 

Måske der er andre der kan overbevise om at det ikke er et godt produkt? 

I hvert fald kunne jeg godt tænke mig at høre fra en der ville hjælpe med dette. Eventuelt ved at sende en PB. Det er selvfølgelig noget vi gerne vil betale for, hvis ikke vi får af vide at produktet er noget vi skal holde os LANGT væk fra.

På forhånd tak

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:49

Hej Linella

Jeg bruger selv VPS'er, men ikke hos surftown. Det der er med VPS er jo blot at du får stillet en server til rådighed med styresystem på. Så er det op til dig selv at få, hvad der nu skal ligge på den, til at fungere. Jeg har haft flere VPS'er det sidste års tid. Det betyder jo at jeg selv vælger hvad den skal kunne og jeg kan bestemt godt li at bruge det.

VPS'er bruges kun hvis du har mange websites eller hvis du har en applikation som kræver mange kræfter.

Hvad grunden til at du netop vil vælge denne løsning og ikke et normalt website?

Skriv til mig igen, hvis har nogle spørgsmål.

Med venlig hilsen
Ulrik Christensen

Netsphere

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:17
Ulrik Christensen:

VPS'er bruges kun hvis du har mange websites eller hvis du har en applikation som kræver mange kræfter.

En virtuel server kan nu også godt være en nødvendighed selvom man ikke køre mange sider eller har brug for mange ressourcer, f.eks. hvis man skal køre noget software der stiller krav til ens platform som et traditionelt webhotel ikke kan levere.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)