Hej kære Aminoer Jeg må jo med skam erkende at mit tysk ikke er som det burde være, og mit spansk er vist på et nulpunkt, derfor søger jeg efter personer, som kan skabe lidt kontakter i Tyskland og Spanien for mig - enten pr. mail eller telefonisk alt efter, hvad der passer den enkelte bedst. Skriv en mail til mig på rfl@topsporty.dk hvis det har interesse, så skal jeg forklare lidt nærmere om hvad det drejer sig om. Mvh. René |
Tysk og spansktalende person(er) søges
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Blot til orientering, så har jeg valgt en samarbejdspartner - tak til alle som har vist interesse :-) Mvh. René |
Hej Rene Jeg har skrevet dig en PM. |
Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
|
Hej René Min modersmål er spansk og jeg vil meget gerne høre mere om hvad det går ud på. VH Anita Min mail: |
Hej. Jeg har set din annonce og er interesseret i at høre nærmere. Jeg har med succes drevet egen virksomhed. Den er nu afhændet, og jeg arbejder freelance for mindre virksomheder. Min virksomheds hovedmarked var Tyskland, så jeg taler tysk og er forretningsvant i Tyskland. Jeg ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsen Knud Helkjær Mail: knud@helkjaer.dk Mobil: 40748340
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)