Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video indlæg udsendt med rss feed ja/nej

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en lille problemstilling hvor jeg ikke helt ved hvad der er bedst for brugerne, dog ved jeg godt hvad søgemaskinerne vil have.

Har netop oprettet et video afsnit og har valgt i første omgang ikke at udsende disse via mit rss feed, men kom så til at tænke på alt den seo værdi jeg kommer til at miste.

Grunden til jeg har valgt at slå rss fra, på video indlæg er egentlig at jeg regner med at smide en del videoer op det næste stykke tid og hvem ved måske altid. Synes så at det måske vil irritere rss og facebook brugerne, at modtage alle disse feeds med video indhold.

1. Så derfor vil du helst have dem løbende som jeg ligger dem op, på hver sit eneklt rss feed

eller

2. En skreven artikel en gang ugentlig hvor der listes ugens nye videoer i?

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sige løbende som du lægger dem op, for mig er et rss feed en mulighed for at følge med i nyhederne først, at få en mail med at der for en uge siden kom tre video ville være sådan lidt antiklimaks.

Og så tror jeg også det er nemmere lige at smutte ind og tjekke den nye video, istedet for at skulle tage stilling til om man gider se alle videoerne på den liste du sender ud.

Så for mig er det et helt klart ja til RSS

/Meik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)