Når man sidder med konceptet og mangler resten af det klassiske trekløver - grafik/kode/salg - er selv den grafiske med ideen. Hvad gør I? Hvordan finder I andre der vil indgå i partnerskab? Jo hvis man skriver her på amino er der jo mange der tit gerne vil være med - men hvordan finder man dem der både kan og vil gøre en forskel på et projekt og ikke bare køre med på frihjul... Skal jeg ud i nogle netværksforeninger og snakke med andre? Jeg er jo en del af det store mindretal af iværksættere som hverken er studerende eller kvinde og derfor ikke er med i de specielle netværk og ordninger :-)
Jeg er faktisk lidt blank om hvordan jeg finder nogle jeg kan starte med... dbh
|
Hej Jakob
Det første du skal gøre, er finde ud af hvor I processen du selv passer ind. Det skal helst være sådan at du har en arbejdsbyrde som er ligeså stor som de andres foran dig, eller har nogle penge du kan skyde i projektet.
Grunden til det er at Risk=Reward, så hvis enten ender du med en lille del af kagen, hvis du overhovedet finder nogle. Man kan ikke svinge en død kat på Amino, uden at ramme en med en genial ide eller et koncept, så den slags er ikke i så høj kurs!
Når du så fundet en del af din plan, hvor du kan gå forrest og løbe en risiko og forhåbentligt opnå nogle resultater, så gør du det. F.eks. man få forhåndstilsavn fra eksisterende kunder, etc.
Derefter så er steder som Amino, iværksætter messen, netværkgrupper rigtigt gode steder at lede.
Held og lykke med projektet