Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere - hvad gør I?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man sidder med konceptet og mangler resten af det klassiske trekløver - grafik/kode/salg - er selv den grafiske med ideen.

Hvad gør I?

Hvordan finder I andre der vil indgå i partnerskab? Jo hvis man skriver her på amino er der jo mange der tit gerne vil være med - men hvordan finder man dem der både kan og vil gøre en forskel på et projekt og ikke bare køre med på frihjul...

Skal jeg ud i nogle netværksforeninger og snakke med andre?

Jeg er jo en del af det store mindretal af iværksættere som hverken er studerende eller kvinde og derfor ikke er med i de specielle netværk og ordninger :-)

Jeg er faktisk lidt blank om hvordan jeg finder nogle jeg kan starte med...

dbh
Jakob 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:08

Hej Jakob

Det første du skal gøre, er finde ud af hvor I processen du selv passer ind. Det skal helst være sådan at du har en arbejdsbyrde som er ligeså stor som de andres foran dig, eller har nogle penge du kan skyde i projektet.

Grunden til det er at Risk=Reward, så hvis enten ender du med en lille del af kagen, hvis du overhovedet finder nogle. Man kan ikke svinge en død kat på Amino, uden at ramme en med en genial ide eller et koncept, så den slags er ikke i så høj kurs!

Når du så fundet en del af din plan, hvor du kan gå forrest og løbe en risiko og forhåbentligt opnå nogle resultater, så gør du det. F.eks. man få forhåndstilsavn fra eksisterende kunder, etc.

Derefter så er steder som Amino, iværksætter messen, netværkgrupper rigtigt gode steder at lede.

Held og lykke med projektet

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er meget simpelt.

Fortæl her så mange detaljer du har lyst til om projektet.

Specielt hvad du selv bidrager med og hvad du forventer af samarbejdet.

Jo mere - jo bedre.

Har selv tidligere kørt et koncept, der hed "kunder på et sølvfad"; men blev (selvfølgelig) væltet i forespørgsler.

Så jeg håndplukker nu selv mine samarbejdspartnere når det passer ind i tidsplanerne.

Jeg vil kraftigt anbefale, at du kører dit projekt alene og betaler for den hjælp du har brug for ved kasse 1, hvis det overhovedet kan lade sig gøre, da der i de fleste samarbejder er en kraftigt overdreven forventning fra idémanden til, at når han nu er kommet med idéen så er det da rimeligt at samarbejdspartneren klarer alt det andet - og så deler de overskuddet 50/50%.
(sådan lidt overdrevet, men det fremmer forståelsen)

Her på Amino har de fleste fundet ud af, at gode idéer er nemme at få - kunsten er eksekveringen Wink

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)