jeg ville bruge dem jeg havde bruge dem på egen stripper side .
andre ville sikkert bruge på andre ting for de brænder for andet , noget vis din drøm er en lejlighed ville jeg købe den , for penge kan bruges til opfylde nogle af sine drømme .
vis ikke ved hvad jeg ville , så ville jeg sætte pengene i banken og bruge dem når jeg er sikker på min drøm
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
1. Finde det der har af din største interesse og noget du virkelig brænder for.
2. Lav en brainstorming på interessen og se hvilke former for indtjeningskilder og produkter der findes indenfor interessen.
3. Kommer du på en ny idé indenfor interessen eller finder ud af at der er noget som trænger til at blive forbedret så begynd at udarbejde en forretningsplan. Hvis ikke så gå tilbage til punkt 2 :)
4. Når forretningsplanen er udarbejdet (og du ikke er tilbage til punkt 2) og du har fået en masse hjælp igennem Amino, ja, så er det bare at få de 250.000 investeret.
Selvfølgelig kan du tjene penge på at leje en lejlighed ud, men spørgsmålet er vel mere, om det er det du brænder for?
Det hjælper intet at gå i andres fodspor, da man sjældent kommer foran på den måde... Du ved bedre end nogen anden, hvad der interessere dig, og hva du kan lide at lave/arbejde med. Og indenfor det område kan du sikkert finde noget business, som du kan tjene en skilling på ;D