Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du starte, hvis du have 250.000kr ?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Et jeg har mere end 250.000 kr , med ved ikke om tager det som fiktive eller som vis havde de kr og så er det lige meget og man har eller mindre med var simpelthen nødvendigt for at vide og misforstået tråden grundet en gav minus , jeg har ,mere end 250.000 kr og tager derfor udgangs punkt i mig selv .

er de 250.000 kr nogle man skal tænke man får ekstra oveni de man har eller hvad vis man har mere ?

med vis det er ekstra penge oveni vil jeg investere videre i min stripper side , for da dette er min drøm .

sørge for bruge resten på have at mere på bank konto så jeg har endnu flere penge til ens egen drøm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:24

Tak for jeres råd.

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:09

Yes its much better.I come from england and investment in u.k is totally different structure to denmark. Both countries have their own benifits buy u.k you have many opportunities and house rices are relativly low you just need to find the right property using the right methods.I yself a interested in an andels in d.k.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:15

Jeg takker hermed for de pms jeg har modtaget. Jeg har bestemt modtaget gode pm, nogle vil samarbejde , andre ønsker investere i em lejlighed sammen med mig.

Tak

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)