Hej Aminoer, Nogen af jer der kender et webhotel hvor jeg fks. har 10 domæner, og kan få dem fordelt over 10 ip adresser. Eller 3 domæner på 1 ip, 3 domæner på en anden ip adresse og 4 domæner på en tredje ip adresser. Nogen der kan hjælpe med et webhotel, der tilbyder flere ip adresser? Christopher Roelann |
Webhotel - Med flere ip adresser.
- 1
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
|
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Hej Christopher Det kan de fleste seriøse webhoteller hjælpe dig med hvis du virkelig har behovet :) Hvad skal det bruges til?
Du er velkommen til at skrive til mig på mmc@specialhosting.dk med lidt info om dine behov, budget mv. så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig :) |
Hej Christopher Er årsagen til de forskellige IP'er noget SEO mæssigt? I så fald skal du være obs på at du ikke blot får forskellige IP'ere fra samme IP range tæt på hinanden. Så er effekten den samme (dvs ingen effekt). Brug evt en helt anden hostingudbyder for at separere det fuldstændigt. |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej ;) Tak for svarene, ja det har noget med SEO'en at gøre ;)
Christopher |