Jeg har prøvet at hente nogle billeder ned fra sxc.hu, beskærer dem og så smide dem ind i et indlæg på min Wordpressblog, men billedet vil ikke vise sig? Har i nogen ideer hvorfor dette sker? - Hvis ikke, så er jeg også godt tilfreds med en læsning ;)
Venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Tak for det link du sendte. Ud fra det jeg kan se, kommer man meget simpelt ind på din hjemmeside når man går ind på billede-URL'en. Det kan godt tyde på at ud har rodet ved noget forkert i .htaccess eller lign.
Altså det er desværre lidt svært at gøre noget ved det hvis ikke jeg ved hvad du har gjort for at få det til at opføre sig således. + At jeg ikke kan se din .htaccess fil.
Din htaccess fil begrænser (så vidt jeg kan se), at man "hotlinker" til billeder - Du kan eventuelt omnavngive din .htaccess fil til old.htaccess og se om det hjælper noget.
Kan du ikke poste et link her så jeg kan se hvad det er der er sket?
Nu kan jeg ikke redigere i min post, den .htaccess mener jeg parser filenames til din index.php istedet for hotlink protection. ala http://www.askapache.com/htaccess/redirect-index-blog-root.html - undgår duplicate content istedet.