Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Account4U - CE Finans

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved at der lige er blevet lukket en tråd omkring dette finansprogram, så jeg formoder at input eller svar der gives i denne tråd holdes sobert, og ellers må en adm. jo lukke denne også.

Jeg er hverken pro/contra noget regnskabsprogram, til trods for jeg dog har mine favoritter.

Men jeg downloadede CE Finana og måtte også konstatere at dette crashede ved opstart.

Jeg har lavet screen capture på installationen som dokumentation og ved forsøg på opstart kommer fejlmeddelelsen

"Index out of date"

Den når at indlæse 10% - kartotek.

Så en eller anden udfordring er der.

Det er ikke for at starte en tråd hvor det fyger med beskyldninger af den ene eller anden art, men alene for at se om en installation kunne laves gnidningsfrit og derefter anvende programmet.

Resultat: Jeg kunne ikke.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Pas på Lagersalg..du bliver truet med sagsanlæg i morgen. Det er injuriende at påstå, at deres

program ikke virker efter download!

John-moderator....det er altså for vattet, hvad du laver..vil helt klart drøfte denne sag med Martin Thorborg!

Jeg insisterer på at få at vide, hvad jeg skulle have lavet forkert, idet jeg udelukkende har forholdt mig

til facts!!!!

John...hvis du ikke tør skrive offentligt så gerne via PM.....men jeg har hverken truet eller påstået noget, der

er usandt.

MvH

Peter

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:09 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter-Revisor

Du bliver ved med at hetze.

Og i denne tråd er du også efter John-moderator, fordi han ikke gør som du vil øjeblikkeligt.

Forhåbentlig gør du alvor af din trussel og tager det op med Martin Thorborg.

Forhåbenlig lukkes denne tråd også. Vi vil ikke deltage i denne tilsvining fra en mand der kører Amino som var det hans eget forum.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16 | Låst

Jeg hetzer ikke..konstaterer bare, at der er endnu flere, der har samme problem med jeres program, og

jeg husker nøjagtig samme fejl som Lagersalg konstaterer.

Jamen selvfølgelig sender jeg en mail til Martin Thorborg.

Og stadig jeg tilsviner ikke.....undrer mig bare, at i ikke indrømmer offentligt, at i har kontaktet mig

telefonisk her i formiddags, og truet med en injuriesag.

Dette fordi jeg har konstateret/bemærket at jeres program ikke virker efter downloadning.

Peter

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:27 | Låst

Til Lagersalg123

Vores support vil gerne hjælpe dig med installationen lige her og nu.

Det er 100% sikkert at det kommer til at virke indenfor 10 min.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:32 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Peter - Revisor:

John-moderator....det er altså for vattet, hvad du laver..vil helt klart drøfte denne sag med Martin Thorborg!

Kære Peter,

Som du måske ved, er vi moderatorer på Amino ikke fuldtidsansatte.
Det kan medføre, at vi laver andet end at sidde på Amino - specielt på den tid af dagen, hvor familien også kræver lidt opmærksomhed. Du er hjerteligt velkommen til at tage det op med Martin Thorborg.

Peter - Revisor:
John...hvis du ikke tør skrive offentligt så gerne via PM

Peter, du har været Amino længe nok til at kende proceduren. Er man utilfreds med et indlæg eller en tråd, har man altid mulighed for at anmelde tråden eller indlægget. Der sidder en knap med anmelde-funktion ved  alle debatindlæg, så det er ret ligetil. Når man har anmeldt indlægget, får Moderatorerne mulighed for at se på sagen.

Den tråd, jeg låste tidligere i dag, og i øvrigt administrativt anmeldte, ser jeg ingen grund til at skulle drøfte i PM med parterne enkeltvis. Jeg er ikke personlig part i jeres mellemværende. Men jeg er moderator og skal holde debatten fri for beskyldninger om telefontrusler, injurieanklager m.m. - uanset om parterne føler at de gensidige anklager er berettigede eller ej.

Også denne tråd er nu anmeldt, så de andre moderatorer og Martin Thorborg bliver gjort opmærksom på den. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:41 | Låst

Support Holmberg-Hansen:

Til Lagersalg123

Vores support vil gerne hjælpe dig med installationen lige her og nu.

Det er 100% sikkert at det kommer til at virke indenfor 10 min.

Det er fint nok, men jeg har andre ting jeg skal lave lige nu Smile

Så jeg synes vi tager den via telefonen en af dagene, og ser om det kan bringes til at virke.

Fejlen der opstår er som beskrevet.

@Peter - Revisor

Er du ikke venlig at tage udfordringerne mellem dig og firmaet via PB?

Grunden til jeg prøvede af var alene for at se om der var en udfordring, jeg vil prøve på en anden eller 2 bærbare i morgen, og fejler det også der, så er der en udfordring for virksomheden som de skal have styr på.

Jeg vender tilbage i morgen på et eller andet tidspunkt.

Håber tråden kan forblive åben - evt. ved at moderator sletter uønsket indhold - så vi kan have en debat om programmet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48 | Låst

O.K. John.

Har sendt en mail til Martin Thorborg.

Og stadig..jeg hverken hetzer, er usaglig eller lyver i denne tråd.

Og når Account4U..vil køre en sag..så må de det....fordi det jeg kritiserer, er at deres program ikke virker.

Det har andre også konstateret.

Hvis kritik er lig med injurier...hvor er vi så henne?

Jeg kan ikke se..hvor jeg forholder mig forkert.

Og ser da frem til en forklaring fra Amino.

MvH

Peter

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:04 | Låst

John Nielsen:

Også denne tråd er nu anmeldt, så de andre moderatorer og Martin Thorborg bliver gjort opmærksom på den. Skype-Smile

Dbh. John

Hej John

Kan I ikke bare slette tråden, jeg oprettede den ene og alene for at se om der kunne komme noget konstruktivt ud af en eventuel fejl, ikke for at genoptage genstridighederne.

Virker downloadet ikke for alle, så synes jeg bare virksomheden skal vide det, og denne viden ville jeg så dele her og se om der kunne findes en løsning så alle kan være glade Smile

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:08 | Låst

Kære venner

Hvad sker der her?
Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan voksne mennesker i den grad kan hidse sig op og i samme åndedrag ødelægge deres eget ry og rygte.

Mit råd til jer er:

Har man et produkt som får en hård medfart på Amino, så hold hovedet koldt og vær venlig og saglig.

Har man et iltert temperament og bliver man let ophidset, så sid på hænderne når det sker, gå en tur med hunden eller tag en tur i fitnesscentret.

Jeg sletter den omtalte tråd om lidt og låser denne.
Det er ikke i jeres eller Amino's interesse at have den liggende, med mindre den skulle have lov til at stå som et eksempel på hvordan man ikke skal drive forretning...

Må i få jeres gode humør og rimelighed igen.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)