Hej Ved at der lige er blevet lukket en tråd omkring dette finansprogram, så jeg formoder at input eller svar der gives i denne tråd holdes sobert, og ellers må en adm. jo lukke denne også. Jeg er hverken pro/contra noget regnskabsprogram, til trods for jeg dog har mine favoritter. Men jeg downloadede CE Finana og måtte også konstatere at dette crashede ved opstart. Jeg har lavet screen capture på installationen som dokumentation og ved forsøg på opstart kommer fejlmeddelelsen "Index out of date" Den når at indlæse 10% - kartotek. Så en eller anden udfordring er der. Det er ikke for at starte en tråd hvor det fyger med beskyldninger af den ene eller anden art, men alene for at se om en installation kunne laves gnidningsfrit og derefter anvende programmet. Resultat: Jeg kunne ikke.
|
Pas på Lagersalg..du bliver truet med sagsanlæg i morgen. Det er injuriende at påstå, at deres
program ikke virker efter download!
John-moderator....det er altså for vattet, hvad du laver..vil helt klart drøfte denne sag med Martin Thorborg!
Jeg insisterer på at få at vide, hvad jeg skulle have lavet forkert, idet jeg udelukkende har forholdt mig
til facts!!!!
John...hvis du ikke tør skrive offentligt så gerne via PM.....men jeg har hverken truet eller påstået noget, der
er usandt.
MvH
Peter