Juleønsker - Hvad er dine?
Tilmeldt 3. Sep 10
brianjoe87
Skrevet
27-10-2010 kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Man kan diskutere hvor vidt man allerede skal tænke på dette.. Bevares, lad os da få dem på bordet hvis du har nogen
Jeg tror, at i år vælger jeg at smække en Nescafé Dolce Gusto Melody på min ønskeseddel, og den ligger højt på sedlen! Den MÅ jeg bare eje!
Hvis du ved det, hvad er dine ønsker så?
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
27-10-2010 kl. 15:20
Svar
3-4 timer ekstra i døgnet ville jeg godt have! :-) Det kan vel sagtens pakkes pænt ind og ligge under træet!
Men hvis det er for meget forlangt, så kan jeg godt nøjes med et par gode bøger om seo !
Svar
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Kmosen
Skrevet
27-10-2010 kl. 16:18
Svar
Hej alle
Nu lyder jeg sikkert som en sur gammel slidt mand, men i år ønsker jeg bare at jeg kan holde juleferie med min familie uden at blive afbrudt af mails og tlf.opkald.
Jeg trænger bare til ferie uden afbrydelser..
Kmosen
Svar
En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Jeg må indrømme at jeg ville blive glad hvis der kom 2 måneders forlænget julesalg :)
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Det er kanon med sådan en tråd - dog har jeg endnu ikke taget stilling til, hvad jeg har af ønsker.
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Jeg må indrømme at jeg ville blive glad hvis der kom 2 måneders forlænget julesalg :)
Uha, det kunne være skønt!
Svar
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Uha, det kunne være skønt!
Ja. Jeg tror bare det er lidt svært at pakke ind
Svar
Tilmeldt 3. Sep 10
brianjoe87
Skrevet
27-10-2010 kl. 16:28
Svar
3-4 timer ekstra i døgnet ville jeg godt have! :-) Det kan vel sagtens pakkes pænt ind og ligge under træet!
Men hvis det er for meget forlangt, så kan jeg godt nøjes med et par gode bøger om seo!
Ja et par bøger om seo ville da være en super julegave! Det kunne være man skulle tilføje et par af disse.... hehe
Svar