Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg er elitesejler, går på en 4-årig Team Danmark linje, og dyrker 20-30 timers sport om ugen.

Jeg har udgifter på omkring 50.000-100.000 kr. om året på udstyr og rejser.

For at bringe nogle af de udgifter ned, har jeg tænkt på om man kan lave en virksomhed ud af mit sejleri, så jeg kan trække moms fra nogle af udgifterne.

Kan det lade sig gøre for mig at lave en virksomhed af min sport, og få nogle økonomiske fordele?

Er der nogle der kender metoder, så man kan få andre fordele ved en sportsvirkosmhed ?

Hilsen Nicklas

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:46

Spændende idé - på et eller andet plan må du vel kunne, da en fodboldklub jo gør det samme, bare i større skala...

Hvad siger Team Danmark?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:54
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Fra  Sailport Skrevet kl. 17:16

Tak for linket :)

Artiklen siger at hvis der er udsigt til overskud, kan det være en ide at lave virksomhed. Vis den ikke gør det, skal man tilbagebetale det man har fået fradraget i moms. Jeg kommer i hvert fald ikke til at lave overskud, så hvis reglen stadig er gældende, kan det faktisk ikke lade sig gøre.

Måske skal jeg bare starte en webshop, som jeg har i tanker, det er der sikkert også flere penge i.

Hilsen Nicklas

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:20

Hvis der er muligheder for at få personlige sponsorater, så kunne det eventuelt også være en mulighed, hvis du ikke allerede har det?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Fra  Sailport Skrevet kl. 17:32

Ja sponsorater er nok den eneste måde at lave virksomhed på. Desværre er det noget jeg har prøvet, men det gav ikke det store. Hvis jeg skal have ordentlig sponsorater skal jeg både have top resultater, og så skal jeg ud og markedsføre mig selv, ellers er der ingen der vil sponsorere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)